گرگان؛

بهره برداری از 9 طرح صنعتی وعمرانی درگلستان

9 طرح صنعتی وعمرانی گلستان با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 9 طرح صنعتی وعمرانی  درگلستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: این طرح ها شامل هفت طرح صنعتی  با سرمایه 116 میلیارد ریال و اشتغال زایی 134نفر و 2 طرح گازرسانی بوده که در شهرک های صنعتی استان گلستان اجرا شده است.

حجت اله خلیل زاده صورتی افزود: این طرح ها در زمینه تولید انواع پروفیل، لامپ های کم مصرف، ظروف یک بار مصرف، روغن موتورهای صنعتی، تولید بطری آب و اسکلت های فلزی فعالیت می کنند.

وی گفت:این طرح های صنعتی در شهرک های صنعتی آق قلا، بندرترکمن، کردکوی و گنبدکاووس اجرا شده است.

وی اضافه کرد: دو طرح عمرانی گاز رسانی به شهرک های صنعتی شهرستان های رامیان و آزادشهر در شرق استان نیز با اعتبار 62 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرشاد مومنی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مسوولان گلستان از سه طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کردند.

این طرح ها در زمینه تولید 'یو پی وی سی'، 'سردخانه دو مداره بالا و زیر صفر' و اسکلت فلزی' با سرمایه گذاری 176میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

استان گلستان 21شهرک و نواحی صنعتی با 650 واحد بهره بردار دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.