شهرکرد؛

برترین های 8 رشته دوومیدانی دانش آموزان دختر کشور

برترین های 8 رشته دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم کشور در شهرکرد معرفی شدند.

برترین های دو ومیدانی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان کشور با شرکت 348 ورزشکار دختر در سه مقطع تحصیلی از 22 استان، از 21 مردادماه جاری به مدت 8 روز در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد در حال برگزاری است.

در این دوره، دانش آموزان ابتدایی در قالب 20 تیم در هشت ماده و مقطع متوسطه اول و دوم در 15 ماده ورزشی با هم رقابت می کنند.

نتایج روز نخست رقابتهای دو و میدانی دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم (دوشنبه 25 مرداد) به شرح زیر اعلام شد:

در رشته دوی 300 متر با مانع متوسطه دوم، ندا قریشی از کردستان، مریم مقدم از خراسان رضوی و رقیه سید موسوی از شهرستان های تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دوی 800 متر مقطع دوم متوسطه زهرا ملکی از اردبیل، ساجده فانی از خراسان رضوی و سپیده صارمی از همدان به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته دوی 1500 متر متوسطه دوم، بشری راموز از کردستان، صدیقه صالحی از چهارمحال و بختیاری و زینب زارعی از همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته دوی 100 متر با مانع متوسطه دوم هم فائزه عاشورپور از خراسان رضوی، غزل خانی از البرز و ملیکا علی زاده از فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دوی 800 متر متوسطه اول، محدثه ابراهیمی از آذربایجان شرقی، مریم گرگینی از کرمان و تکتم دستاربندان از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته دوی 1500 متر متوسطه اول نیز مریم خوش نیت از همدان، زهرا نادری از اردبیل و پارمیس حیدری از خوزستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دوی 100 متر با مانع مقطع اول دوره متوسطه نیز نگین بیگیمی از تهران، مینا رضایی از فارس و پردیس عبدالمحمدی از شهرستان های تهران به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته دو 300 متر با مانع این مقطع هم نرگس رستگار از خراسان رضوی، منا بهرام از شهرستان های تهران و مهشید یزدان پناه از چهارمحال و بختیاری به ترتیب در مقام های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.