خاطرات تولید مستند جعفری جوزانی در برنامه تلویزیونی «سینمای جوان»

سیزدهمین قسمت برنامه تلویزیونی سینمای جوان و قسمت آخر فصل اول این هفته ویژه انجمن سینمای جوانان ملایر روی آنتن شبكه مستند می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما؛ این قسمت از برنامه به معرفی هنرمندان فیلم‌ساز، عكاس و همچنین فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ملایر اختصاص دارد.

در این قسمت با فریدون محمودی مدیر دفتر، مهدی امامی مستندساز، عبدالله قهری فیلمساز داستانی ملایر و محسن حسینی تبار از عكاسان این دفتر گفتگو می شود.

همچنین بخش‌هایی از مستد «عمو جان» ساخته مهدی امامی که به روند شکل گیری فیلمسازی مسعود جعفری جوزانی می پردازد در این برنامه پخش میشود.

در بخش «پیامی در راه» كه مربوط به فیلم‌سازان المپیادی سینمای جوان است، ساجده زمانی مقدم  فیلم‌ساز المپیادی از فعالیتهای خود میگوید.

در بخش «یک هنرمند، یک خاطره» مخاطبان پای صحبتهای‌ امید وفایی فیلمساز سرشناس ملایر و علیرضا کریمی صارمی رئیس آژانس عکس ایران و عکاس مطرح این شهر می نشینند.

در بخش دفتر خاطرات نیز تصاویری خاطره‌انگیز از جشنواره‌های برگزار شده به‌ویژه جشنواره منطقه ای تاک روی آنتن میرود.

این برنامه با تدوین و كارگردانی سعید نجاتی هر هفته پنجشنبه‌ها روی آنتن میرود و این قسمت از آن، پنجشنبه ۲۸ مرداد ساعت 21 و تکرار آن جمعه‌ ۲۹ مرداد ساعت 10:30 از شبكه مستند سیما پخش می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار