در اکران خصوصی «حریر» مطرح شد:

«حریر» موضوع روز جامعه را مطرح می‌کند

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «حریر» و تقدیر از فعالیت‌های هنری فاطمه معتمدآریا عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم «حریر» یه کازگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی شامگاه امروز 25 مرداد با حضور هنرمندان و سینماگران در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در ابتدای مراسم فریال بهزاد، کارگردان فیلم «حریر» از حضور مخاطبان تشکر کرد و گفت: «حریر» فیلمی اجتماعی راجع به سلامتی است که جزء یکی از مقوله های مهم این روزهای جامعه ما قلمداد می‌شود.

در ادامه احترام برومند اظهار داشت: خوشحالم که معتمد آریا را از وقتی 18 سال داشت، می شناسم. آن دورانی که در نمایش «یک جفت کفش برای زهرا» او را دیدم و گفتم که بازیگری توانمند به این عرصه اضافه خواهد شد.

وی افزود: فریال بهزاد نیز با همه مشقت‌ها فیلم می سازد، بخصوص در بخش کودک که بسیار اهمیت دارد.

در ادامه مراسم فاطمه معتمدآریا مورد تجلیل قرار گرفت و لوح تقدیر به او داده شد، سپس عوامل فیلم «حریر» روی صحنه آمدند و فریال بهزاد از آنها تشکر کرد.

بهزاد در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: کمتر تهیه کننده ای تن به همکاری برای ساخت سوژه های خاصی مانند فیلم «حریر» می‌دهد اما آزادی این کار را انجام داد. امیدوارم در اکران و گیشه موفق باشد و مخاطبان حتی اندک از آن لذت ببرند، آن وقت است که می دانم به خوبی کارم را انجام داده ام.

سیروس الوند که به اتفاق سیامک شایقی روی صحنه حضور داشت، عنوان کرد: بهزاد و آزادی از تحصیل کرده های سینما هستند و امیدوارم فیلمشان بفروشد.

وی افزود: اگر امثال دخترم ماهور الوند در تئاتر و سینما فعالیت می کنند، ریشه در درخشش و فعالیت های معتمد آریا دارد.

سیامک شایقی بیان کرد: خوشحالم برای دیدن فیلمی دعوت شدم که تهیه کننده و کارگردانش از همکلاسی های من بودند. بهزاد از فیلمسازان بی ادعایی است که در این سال ها کارکرده، اما قدرش را ندانستند. امیدوارم با این فیلم قدرش را بدانند.

گفتنی است در این مراسم هنرمندانی از جمله مرجان اشرفی زاده، مهوش وقاری، محسن قاضی مرادی، بهرام دهقانی، آتش تقی پور، قطب الدین صادقی، نادره تزکمانی و نعیمه نظام دوست حضور داشتند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار