شیراز؛

برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد

تربیت کادر متخصص و مربی پیشگیری از اعتیاد در دستور کار کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح تربیت کادر متخصص، آشنایی کارشناسان معرفی شده با اصول و مبانی پیشگیری از اعتیاد و به‌کارگیری روش‌های پیشگیرانه در دستگاه‌های دولتی به منظور چابک‌سازی آنها است..
محمدرضا ابراهیمی اضافه کرد: این کارگاه برای نخستین بار در سراسر استان در روزهای 24 و 25 مرداد ماه در تالار ملاصدرا شهر شیراز برگزار می شود و ظرفیت این کارگاه 50 نفر است که تمامی کارشناسان مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های استان فارس ملزم به شرکت در این کارگاه شدند تا بتوانند در شهرستان خود در راستای تربیت نیروی متخصص در این زمینه اقدام کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس همچنین از برگزاری چهارمین برنامه آموزشی استراتژیک کشوری در زمینه جلوگیری از گسترش ایدز خبر داد و بیان کرد: در یک دهه گذشته معتادان تزریقی موجی از ایدز در کشور ایجاد کردند که این کارگاه آموزشی براساس مصوبه هیئت دولت در 4 منطقه کشور هفتم تا نهم شهریورماه امسال در شیراز آغاز به کار می‌کند.
نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، سازمان زندان‌ها و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در برگزاری این کارگاه همکاری دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.