اهواز؛

دیدارخدام رضوی با بازاریان هفتگل

خادمان آستان قدس رضوی با حضور با اصناف دومین شهر نفخیز خاورمیانه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عیادت خدام آستان حضرت عبدالعظیم حسنی از آسایشگاه توانبخشی جانبازان شهید بهشتی تهران خادمان آستان قدس رضوی با حضور در بازار بصیرت هفتگل با اصناف و بازاریان دومین شهر نفخیز خاورمیانه دیدار کردند.

خادمان آستان مقدس عالم آل محمد با حضور در بازار بصیرت هفتگل با اصناف و بازاریان دومین شهر نفخیز خاورمیانه دیدار کردند.

در این دیدار سه تن از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) حضور داشتند و با حضور در بازار سرپوشیده هفتگل با بازاریان و اصناف این شهر دیداری چهره به چهره داشتند.

همچنین پرچم متبرک حرم منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز در بازار بصیرت هفتگل به دست خادمان آن حضرت گردانده شد و مردم این شهر از آن تبرک جستند.

یکی از خادمان حرم رضوی نیز با صدای زیبا و دلنشین خود اشعاری را در وصف هشتمین ولی خدا بر روی زمین قرائت کرد که مورد استقبال مردم دیار شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

بازاریان و اصناف بازار بصیرت هفتگل نیز به گرمی از خادمان حرم حضرت ثامن الائمه (ع) استقبال کردند و آنها را مورد لطف قرار دادند.

در طول مسیر حرکت خدام بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس (ع) در بازار بصیرت هفتگل مردم و بازاریان این شهر به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعات ثامن الحجج (ع) نذوراتی را توزیع کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.