اردیبل؛

برگزاری مسابقات تکواندو با حضور 50 ورزشکار نونهال در شهرستان نیر

رئیس هیأت تکواندوی شهرستان نیر گفت: مسابقات تکواندوی نونهالان و خردسالان نیز با حضور 50 ورزشکار برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر صالح‌زاده در پایان مسابقات تکواندوی شهرستان نیر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی تکواندو شهرستان نیر با معرفی نفرات برتر جهت شرکت در المپیاد ورزشی بعداز دو روز رقابت نزدیک به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و خردسالان با حضور 50 ورزشکار در سال تخصصی شهدا برگزار شد.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان نیر گفت: مسابقات تکواندوی نونهالان و خردسالان نیز با حضور 50 ورزشکار برگزار شد.

صالح زاده افزود: نفرات برتر این دوره مسابقات به المپیاد ورزشی زیر 16سال که شهریورماه در استان اردبیل برگزار خواهد شد راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران رقابت تنگاتنگی داشتند، گفت: بعد از دو روز رقابت تنگاتنگ در رده سنی نونهالان در وزن سوم خانم صبا رضاپور، وزن چهارم خانم نسترن فرهادی، وزن پنچم مریم برومند، وزن ششم مهسا عبدی مدال کسب کردند.

رئیس هیأت تکواندوی شهرستان نیر یادآور شد: همچنین در رده سنی خردسالان هم به ترتیب در وزن‌های اول تا چهارم خانم‌ها مینا زرین‌کلاه، زینب ندیری، آیناز سجودی و شبنم فاتحی با مربیگری خانم اعظم بیژنی به عنوان افراد راه‌یافته به المپیاد ورزشی معرفی شدند.

صالح زاده افزود: تکواندو از جمله رشته‌هایی است که در شهرستان نیر علاقمند‌های زیادی دارد که این مسابقات قدمی برای کشف افراد برتر و پرورش استعدادهای برتر جهت حضور در مسابقات کشوری و حتی آسیایی است.

وی گفت: بدون شک در صورت بها دادن به این نونهالان و خردسالان می‌توانیم شاهد پیشرفت روزافزون این ورزشکاران و کسب مدال و عنوان های مختلف برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.