اردبیل؛

برگزاری همایش نظام فنی و اجرایی در اردبیل

همایش نظام فنی و اجرایی با حضور معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این همایش که به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیسات استان اردبیل با حضور کارشناسان و مهندسان نظام فنی و اجرایی برگزار می‌شود متخصصان این حوزه گرد هم می‌آیند تا در قالب همایش نظام فنی و اجرایی مسائل و موضوعات مطرح در این زمینه را با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های فنی و اجرایی مورد توجه قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در این همایش قرار است معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان سخنران اصلی حضور پیدا کرده و دیگر مسئولان و متخصصان نیز سخنرانی‌هایی را داشته باشند، بیان کرد: بعداز مراسم آغازین این همایش کارگاه‌های تخصصی برپا خواهد شد تا شرکت‌کنندگان در این همایش بتوانند از فضای علمی و کارشناسی آن استفاده کنند.

داود شایقی افزود: این همایش فردا صبح در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن برگزار و کلاس‌های تخصصی و فنی نیز به همراه کارگاه‌های اجرایی در ساختمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم خروجی چنین همایش‌هایی به برنامه‌های کیفی‌تری تبدیل شود تا زمینه یک تحول خوب و مطلوب را در حوزه اجرایی و برنامه‌ریزی‌های مستمر شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار