ارومیه؛

اهدای خون محیطبانان میاندوآب

محیطبانان میاندوآب به مناسبت گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) و روز محیطبان خون اهدا کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت محیط بانان و نیروهای یگان حفاظت این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ضامن آهو و روز محیطبان خون اهدا نمودند .

محمدیان ضمن تبریک عید ولادت امام رضا (ع) و همچنین روز محیط بان،این روز را به محیطبانان تبریک گفته وبه اتفاق مأمورین یگان حفاظت اداره محیط زیست میاندوآب با مراجعه به مرکز انتقال خون خون اهدا نمودند .

وی اظهار داشت این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه به مناسبت گرامیداشت روز محیطبان و یادبود شهدای محیطبان صورت گرفت.وی در ادامه بیان داشت که نیروهای یگان حفاظت و محیطبانان از اصلی ترین نیروهای ادارات محیط زیست به شمار می روند که علیرغم مشکلات فراوان و سختیهای مخصوص به کار محیط بانی بی ادعا وایثارگرانه در سنگرهای حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی در حال خدمت هستند .وی اظهار امیدواری کرد که حمایت های بیشتر قانون از محیطبانان و بهبود امور معیشتی آنها می تواند در ارتباط با اثر بخشی بالاتر این قشر زحمت کش بسیار مفید باشد.

وی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات محیط بانان اداره اظهار نمود شهرستان میاندوآب با دارا بودن سیمای زیست محیطی بسیار غنی و اکوسیستم های متنوع دارای 4 نفر محیطبان بوده که به طور مستمر به پایش مناطق و مبارزه با تخلفات زیست محیطی می پردازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.