بندرعباس،

آغاز فعالیت رادیو آوای قشم

همزمان با سالروز میلاد خجسته ثامن الحجج آقا امام رضا (ع) رادیوی اینترنتی آوای قشم فعالیت خود را آغاز کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این رادیو با هدف اطلاع رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم و ايجاد روحيه اميد و زندگي درجامعه در قالب رسانه ای نو و فراگیر برای شفاف سازی فعاليت هاي دولت ، پاسخگویی مسئولين به مردم و همدلی هر چه بیشتر ساکنان جزیره با مسئولان راه اندازی شده است.
مرتضی شیخ زاده افزود: علاقمندان رادیو آوای قشم می توانند با مراجعه به سایت سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس www.qeshm.ir  و یا کانال تلگرام  https://telegram.me/QeshmFreeArea شنونده برنامه هاي اين راديو باشند.
وی گفت : گفت و گو با مسئولان ورزشی جزیره و اطلاع رسانی ویژه برنامه های این حوزه در قالب برنامه سوت و همچنین معرفی شعرای جزیره و شعرخوانی در قالب برنامه قند پارسی از دیگر محورهای رادیو آوای قشم است.
طبق تفاهم منعقد شده بين صداوسيماي مركز خليج فارس و سازمان منطقه آزاد قشم گلچيني از محتواي اين راديو در شبكه سراسري راديو خليج فارس بصورت منظم پخش خواهد شد.
علاقمندان به حضور در اين رسانه مي توانند با مراجعه به اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم و ارائه رزومه هنري و ويا تكميل فرم هاي مربوطه مرتبط با شناسايي استعداد رسانه اي ، در امر توليد محتواي اين رسانه فراگير همكاري داشته باشند.
این رادیو به طور آزمایشی هر جمعه با توليد و انتشار يك برنامه راديويي کار خود را آغاز می کند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.