ضربات سنگین نیروهای یمنی به نظامیان سعودی در مناطق مرزی

نیروهای یمنی در حملات موشکی به مناطق مرزی، ضربات سنگینی به نظامیان سعودی وارد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ضربات سنگینی در مناطق مرزی به نظامیان سعودی وارد کردند.

 یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موشکی بالستیک به سوی پادگان القوه سعودی در نجران شلیک کرد. موشک شلیک شده از نوع زلزال 3 بود.

علاوه بر این حمله موشکی، مبارزان یمنی با انجام عملیاتی دقیق بر پایگاه های نظامی سعودی که از سمت غرب مشرف بر شهر نجران است مسلط شدند. در این عملیات تعدادی از نظامیان سعودی به هلاکت رسیده و تعدادی از تجهیزات نظامی سعودی ها منهدم شد.

با این پیروزی نجران از سمت غرب در دید مبارزان یمنی قرار گرفته است. ستاد تبلیغات جنگ یمن تصاویری جدید از عملیات نظامی در غرب پایگاه مخروق عربستان در غرب منطقه نجران پخش کرد. در این عملیات ضربات سنگینی به نیروهای سعودی وارد شد و تعدادی از نظامیان سعودی به هلاکت رسیدند.

طالب الحسنی گزارش داد ارتش و کمیته های مردمی یمن در غرب پایگاه مخروق سعودی در استان نجران عملیاتی کم نظیر انجام دادند.

تصاویر ستاد تبلیغات جنگ لحظات آغاز عملیات را نشان می دهد. این تصاویر نشان می دهد ارتش و کمیته های مردمی یمن محل استقرار خودروهای نظامی و نظامیان سعودی را زیر نظر دارند و سپس آنها را هدف قرار می دهند.

نیروهای یمنی با دقتی بالا خودروهای نظامی سعودی ها را با موشک هدف قرار داده و منهدم می کنند. این امر باعث ترس شدید نظامیان سعودی می شود و نظامیان سعودی مضطربانه در میان تجهیزات و خودروهای نظامی شان سرگردان می شوند.

آنها در یکی از سنگرهای موجود پناه می گیرند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک این سنگر را هدف قرار داده و نظامیان سعودی موجود در آن سنگر را به هلاکت می رسانند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن به هدف قرار دادن تمامی خودرهای نظامی ادامه می دهند و نیروهای یمنی عرصه نبرد را کاملاً به دست می گیرند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین تحرک نیروهای سعودی که قصد کمک رسانی به نیروهای شان داشتند زیر نظر گرفتند و مانع از رسیدن آنها به منطقه درگیری شدند.

عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن ابعاد مختلف موفقیت میدانی آنها را نشان می دهد. نیروهای یمنی توانستند خود را به خطوط تماس با نیروهای سعودی برسانند و از آنها عبور کنند.

همچنین تحرکات نیروهای سعودی را به صورت کامل زیر نظر داشتند و توانستند تمامی تجهیزات
نظامی آنها را هدف قرار داده و منهدم کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
دمشون گرم
آخرین اخبار