آبادان؛

قرارگرفتن کنترل الکترونیکی مرز دردستور کار پایگاه دریابانی آبادان

کنترل الکترونیکی مرز دردستور کار پایگاه دریابانی آبادان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده پایگاه دریابانی آبادان گفت: الکترونیکی کردن موضوع کنترل مرز(اروند رود) در دستور کار این پایگاه قرار گرفته است.

سرهنگ نادر اسدالهی با اشاره به اینکه کمبودی در زمینه پاسگاهها و لزوم فعال سازی پاسگاههای سیار وجود ندارد، افزود: با توجه به عرض کم و طول زیاد رودخانه گاهی جرمی در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد که امکان دسترسی سریع به آن وجود نداشته باشد لذا برای رفع این مشکل و طبق برنامه ریزی انجام شده به سمت تقویت و ارتقاء برخی تجهیزات پیش رفته ایم.

وی گفت: در نقاط مورد نیاز در حوزه اروند رود با توجه به توانمندی و قدرت شناورهایمان و فاصله ای که بایستی برای آنها تعریف شود، برنامه ریزیمان برای تجهیز محل های مشخص شده به تجهیزات به روز و مورد نیاز است.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان از عدم به روز رسانی قوانین به عنوان مهمترین چالش فرا روی دریابانی نام برد و افزود: متاسفانه برخی خلاء های قانونی در هنگام مواجه با متخلفان ما را با مشکل مواجه می کند که نیاز به بروز رسانی قوانین برای بازیابی سطح بازدارندگی آنان دارد، برخی  قوانین مربوط به دو الی سه دهه پیش است که در آن زمان بازدارندگی خود را داشته اند اما الان دیگر چنین نیست.

اسدالهی گفت: اقدامات خوبی در جهت پر کردن خلاء های قانونی در حوزه قوه قضائیه و نیز در بخش درون سازمانی خودبه صورت تنظیم لایحه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه ای برای رفع این خلاء های قانونی که بازدارندگی خود را از دست دادند در برنامه کاریمان داریم، افزود: از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا در این زمینه به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.