مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند:

موسیقی و ویدئو کلیپ آفتاب هشتمین در نهاوند تولید شد

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: به مناسبت ولادت امام رضا(ع) موسیقی و ویدئو کلیپ به نام آفتاب هشتمین درمورد ولادت امام هشتم در نهاوند تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید میری افزود:  این قطعه بسیار زیبا که به مدت 4 دقیقه و 25 ثانیه و در قالب ملودی پاپ و به مناسبت ولادت امام رضا(ع) برای اولین بار توسط کانون فرهنگی و هنری مسجد روستای تکه ساخته شد.

 مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند اظهار داشت: این قطعه موسیقی و ویدئو کلیپ که کار آهنگ سازی آن را سعید پرهام و با صدای سعید مردانی از هنرمندان همدانی که با همکاری این کانون انجام شد همچنین کار تدوین و انتخاب عکس و تصویر آن را آقای حسین سهرابی از اعضای این کانون انجام  دادند.

وی بیان کرد: قطعه 4 دقیقه ای آفتاب هشتمین در ساختار تلفیقی صدا و تصویر و  به خوانندگی سعید مردانی، آهنگسازی و  تنظیم سعید پرهام  و در ساختار پاپ اجراع شد.

میری اظهار داشت: برای استفاده نسل جوان و سایر کانون ها این قطعه  در تارنمای سایت آپارات قرار گرفت که تا کنون بیش از 400نفر از آن بازدید کردند و به آدرسhttp://www.aparat.com/v/CFwOeبر روی تارنمای آپارات مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.