کرمانشاه؛

اجرای طرح شناسایی و آمایش اتباع عراقی

اجرای طرح شناسایی و آمایش اتباع عراقی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: مرحله دهم شناسایی و آمایش اتباع عراقی استانطی روزهای 23 تا 25 مرداد اجرا می شود.

حسین رضوان مدنی گفت: این طرح در راستای اجرای مصوبه هیات دولت و شورای امنیت کشور جهت اطلاع کامل از حضور اتباع خارجی در کشور و ساماندهی آنها و همچنینجلوگیری از ورود، حضور و تردد غیرقانونی اتباع خارجی، از روز دیروزدر استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: این طرح مرحله یازدهم طرح شناسایی و آمایش اتباع افغانی و مرحله دهم شناسایی و آمایش اتباع عراقی در کشور است.

وی گفت: طی سه روز اجرای طرح سرپرست خانوارهای عراقی به همراه تمام اعضای تحت تکفل خود باید با در دست داشتن اصل مدارک آمایش دوره قبل به دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه واقع در چهارراه گلستان، خیابان شهید اجاقی، جنب نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنند.

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: این طرح سه روزه بوده و اتباع عراقی تا فردا (25 مرداد) مهلت دارند مراجعه کنند، در غیر اینصورت حضور آنها در ایران غیرقانونی تلقی خواهد شد.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: مهلت سه روزه‌ای هم جهت تکمیل طرح و ثبت نام اتباع خارجی جامانده از طرح در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود بیش از هزار تبعه عراقی در استان، گفت: بیش از این تعداد، تبعه عراقی غیرقانونی در استان داریم.

رضوان مدنی با اشاره به کاهش جمعیت اتباع عراقی طی سالهای گذشته گفت: در سالهای دور به دلیل مشکلات جنگ و آوارگی حدود 14 تا 15 هزار تبعه عراقی در استان ساکن بودند که به مرور بیشتر آنها به کشورشان بازگشتند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اجرا ، طرح ، آمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.