مظلومی: رشته های ورزشی نابینایان از تولیدات ملی حمایت می کنند

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: رشته های ورزشی نابینایان از تولیدات ملی حمایت می کنند و 90 درصد تجهیزات ما از تولیدات داخلی است.

مظلومی: رشته های ورزشی نابینایان از تولیدات ملی حمایت می کنندمحمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:فدراسیون برای تهیه لباس و تجهیزات ورزشی از برندهای داخلی استفاده می کند و الویت ما حمایت از تولیدات داخلی است و تنها در مورد تهیه توپ مخصوص فوتبال و گلبال مجبور به تهیه برندهای خارجی هستیم و اگر در این مورد هم تولیدات داخلی به خود کفایی برسند میتوان با قطعیت گفت که برند تمام وسایل ورزشی نابینایان صد در صد داخلی است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولیدات داخلی و کاهش هزینه ای اضافی باید تمام فدراسیون ها تحت نظروزارت ورزش و جوانان به یک برنامه واحد برسند تا با حذف هزینه های غیر ضروری بتوانیم علاوه بر حفظ بودجه به درآمدزایی در فدراسیون برسیم.

مظلومی افزود: بودجه فدراسیون نابینایان از طریق دولت تامین می شود و به علت اینکه مسابقات ورزشی ما از طریق رسانه حمایت نمی شود ما هیچ حامی مالی نداریم و این موضوع کار فدراسیون را برای تامین بودجه سخت می سازد و حتی گاهی مجبور به حذف برخی از برنامه های ضروری می شویم تا از نظر مالی به مشکل برخورد نکنیم.

وی تصریح کرد: اگر قانونی در قرارداد حامیان مالی با باشگاه های فوتبالی مبنی بر حمایت از ورزش نابینایان و جانبازان و معلولین قرار داده شود ما نیز مانند سایر کشورها می توانیم با تامین بودجه و ساخت امکانات ورزشی به در آمد زایی برسیم.

مظلومی عنوان کرد:فدراسیون نابینایان به علت کمبود بودجه مالی هزینه جانبی زیادی ندارد و اگر دولت و وزارت ورزش امکانات و تجهیزات اولیه به فدراسیون داده شود و حامی مالی مناسبی داشته باشیم خیلی از اردوهای آمادگی و مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان خاطر نشان کرد:در حال حاضر هیچ ورزشکار یا سرمربی خارجی در فدراسیون ما فعالیت ندارد و ما در تلاش هستیم که از پتاسیل های داخلی برای پیشرفت تیم های ملی استفاده کنیم و با اندکی حمایت مالی می توانیم پیشرفت زیادی در ورزش نابینایان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار