ارومیه؛

پایش مخاطرات زیست محیطی در آذربایجان غربی انجام شد

تیر ماه امسال، پایش مخاطرات زیست محیطی استان با استفاده از سامانه اطلاعاتی سازمان حفاظت از محیط زیست انجام شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت اظهار داشت: تیر ماه امسال برای طراحی سیستم جامع اطلاعاتی بهینه سازی مصرف انرژی در استان با ایجاد پل ارتباطی مابین دستگاه های تامین کننده انرژی و جامعه اساتید دانشگاهی، نقشه راه توسط اداره بهداشت ایمنی محیط زیست انرژی ترسیم شد.

آرمان گوهرانی افزود: علاوه بر آن، توسعه و گسترش اطلاعات عمومی صنعتگران با توجه به اهمیت و لزوم استقرار سیستم HSEE در یک واحد صنعتی و معدنی، از سایر دستاورد های این اداره بوده است.

به گفته گوهرانی، پایش مخاطرات زیست محیطی با استفاده از سامانه اطلاعاتی سازمان حفاظت از محیط زیست،بازدید از حدود 12 واحد تولیدی در طول ماه و نیز ارائه مشاوره های موضوعی مربوطه در تیر ماه انجام شد.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تلاش برای اسقرار iso 50001 در داخل سازمان و پیگیری ویژه افزایش ضریب ایمنی کار در واحد های صنعتی و معدنی استان نسبت به متوسط کشوری نیز، تیر ماه امسال در این اداره پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه این اداره در تیر ماه امسال، مشارکت فعال در کلیه همایش ها و سمینار های تخصصی موضوعی با رویکرد افزایش سطح علمی پرسنل شاغل را داشته است گفت: علاوه بر آن، در این بازه زمانی افزایش روحیه مشارکت پرسنل سازمان در مباحث مرتبط در دستور کار قرار گرفته و مشاوره های رایگان در محورهای بهینه سازی مصرف انرژی، شناسایی تجهیزات انرژی بر و پروژه های بهبود شدت مصرف انرژی در این اداره صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.