شاعری: هدفمان کشف استعدادهای جدید است

نائب رئیس فدراسیون نابینایان گفت:جشنواره ورزشی استعدادیابی را پس از مسابقات پارالمپیک برگزار خواهیم کرد تا نفرات برتر به تیم ملی دعوت شوند.

شاعری: هدفمان کشف استعدادهای جدید استسمیه شاعری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فدراسیون در نظر دارد پس از پارالمپیک ریو جهت کشف استعدادهای تازه ورزش نابینایان و کم بینایان جشنواره ورزشی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در فصل پاییز برگزار کند. این جشنواره شامل 4 رشته برای بانوان و 8 رشته برای مردان است و در تلاش هستیم رشته جودو را در بخش بانوان فعال سازیم.
وی ادامه داد: در جلساتی که در این خصوص برگزار شد به هیات استان ها مجوز حضور یک ورزشکار در هر رشته را دادیم.هدفمان پشتوانه سازی برای تیم های ملی است تا در مسابقات پارآسیایی و مسابقات جهانی پیش رو بتوانیم حضور پررنگ تری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

شاعری در خصوص مسابقات قهرمانی کشور شنا بانوان افزود: این رقابت ها باید در سال گذشته صورت می گرفت اما به علت مشکلات مالی و نبود فضای مناسب به سال جاری موکول شد.بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور در فصل پاییز در تمامی مواد برگزار می شود و هر تیم می تواند با 8 ورزشکار در این رقابت ها حاضر شود.

وی درباره رقابت های گلبال بانوان گفت: مسابقات پیشکسوتان بانوان به مناسبت دهه کرامت در مجموعه ورزشی شهید هرندی با حضور 7 تیم یزد، گیلان، اصفهان، مازندران، سمنان، همدان و زنجان برگزار شد و تیم اصفهان توانست در جایگاه نخست قرار گیرد و یزد و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.استقبال خوبی از این رقابت ها انجام شد و اگر بتوانیم این رقابت ها را ادامه خواهیم داد.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان خاطر نشان کرد: الویت فدراسیون کشف استعداد و پشتوانه سازی تیم های ملی است تا در آینده با ورزشکاران بیشتری در رقابت های جهانی حضور یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار