ارومیه؛

تجهیز و فعالیت آزمایشگاه های سازمان ملی استاندارد

معاون توسعه مدیریت از آزمایشگاه ها و بخش های مختلف اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد با حضور در اداره کل استاندارد استان و بازدید از بخشهای مختلف اداری و بالاخص آزمایشگاهها، از نزدیک در جریان کلیه فعالیتها و امور این اداره کل قرار گرفت.

الستی طی این بازدید از توانایی های آزمایشگاهی این اداره کل اظهار خشنودی  و بر رفع نقاط ضعف موجود و تکمیل امکانات تاکید نمود.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه های سازمان ملی استاندارد به عنوان آزمایشگاه های مرجع باید همیشه فعال بوده و تجهیز این آزمایشگاه ها و ارتقاء توان عملیاتی آنها، جزء اولویت های ما باقی بماند.

 جلایر مدیر کل استاندارد استان نیز ضمن اظهار خوشنودی از حضور معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد در آذربایجان غربی، تاکید کرد: سعی بنده و تمامی همکاران این مجموعه این است که آزمایشگاههای ما بتوانند بصورت تخصصی به فعالیت خود ادامه دهند.

جلایر افزود: ما معتقدیم که باید اداره کل استاندارد آذربایجان غربی تقویت شود تا سازمان ملی استاندارد ایران تقویت شود و این امر صرفاً با بالا بردن فعالیتهای جرایی امکان پذیر نیست و تقویت بدنه کارشناسی مهمترین محور این موضوع است.

شایان ذکر است در ادامه  الستی، طی جلسه ای که با کارمندان این اداره کل داشتند پاسخگوی تمامی سئوالات و مشکلات مطرح شده از سوی آنها گشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.