مسابقه سلفی "من و دوست اربعینی ام" به پایان راه رسید+تصاویر

اختتامیه نخستین مسابقه عکس سلفی«من و دوست اربعینی ام همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه عکس های سلفی " من و دوست اربعینی ام" با هدف ثبت لحظه های ناب میزبانی مردم عراق از زائران حسینی در مسیر پیاده روی برگزارشد و زائرین اربعین  با ارسال عکس های خود در قالب کمپین «عشاق الحسین(ع) »، تصاویر سلفی خود با میزبان عراقی  یا دوستان غیر ایرانی  را در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام به اشتراک گذاشتند تا با این کار گوشه ای از تجمع اربعین حسینی را به تصویر کشند.در پایان از میان عکس های به اشتراک گذاشته در اینستا گرام 10 تصویر سلفی برتر انتخاب شد که از میان این 10 عکس 7عکس با آراء داوران و 3 نفر بر اساس نظر کاربران در صفحه اینستاگرام انتخاب شدند.

مسابقه سلفی

روز گذشته همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) اختتامیه نخستین مسابقه عکاسی " من و دوست اربعینی ام " تنها 100 روز مانده به اربعین حسینی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

آیین اختتامیه مراسم راس ساعت 16:30دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد و سپس سرود ملی خوانده شد .

 بعد ازآن با اجرای " سـید علی ضیاء" و خواندن دکلمه ای در وصف امام رضا مراسم ادامه پیدا کرد.

سلفی

در ادامه" عبدالمطهر محمد خانی"، رییس فرهنگسرای انقلاب در رابطه با طرح عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» سنخنرانی کردو پس از آن حمید رضا برقعی شاعر آیینی به شعر خوانی پرداخت.


سلفی

در ادامه اجرای برنامه از هدیه ویژه شرکت کنندگان در مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» به آستان مقدس حضرت اباعبدالله و نماینده سفارت عراق(رایزن فرهنگی کشور عراق) رونمایی و به وی تقدیم شد .

سلفی

این هدیه ویژه عکس های سلفی فرستاده شده به مسابقه بود که بادر کنار هم قرار دادن این عکس ها تصویری از حرم حضرت ابا عبد الله حسین ( ع) شکل گرفته بود.

همچنین" هادی مقدم دوست" نویسنده و کارگردان،" امید مهدی نژاد" شاعر، نویسنده برای حاضرین در جمع خاطره هایی از پیاده روی اربعین خود تعریف کردند.

سلفی

"مرتضی درخشان" فعال فضای مجازی به همراه جمعی از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین در این مراسم حضور داشتند و گروه سرود «نسیم قدر» به اجرای آثاری در مدح حضرت رضا(ع)، اربعین و مدافعان حرم پرداخت.

همچنین پوستر ویژه شهدای مدافع حرم نیز در این مراسم رونمایی شد.

سلفی

در پایان با قرائت بیانیه هیات داوران از برگزیدگان بخش مردمی و برگزیدگان داوری این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این کمپین پیرو سخنان رهبری در رابطه با راهپیمایی روز اربعین شکل گرفت.

ایشان پدیده بی‌نظیر و حرکت عظیم و پر معنای راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام را حسنه‌ای ماندگار خواندند و گفتند: ترکیب «عشق و ایمان» و «عقل و عاطفه» از ویژگی‌های منحصر به‌فرد مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

سلفی

سلفی

سلفی

سلفی

سلفی

سلفی

سلفی






گزارش از زینب نیک صفت
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل ابراهیمی کیا
۱۹:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
این کمپین بسیار عالی است اولی ای کاش این کمپین قبل ازپیاده روزی جهانی اتفاق می افتاد