از زحمات شما ممنون آقای افتخاری اما...

كميته فوتسال ارث پدری نيست؛ لطفا جانشنين تعيين نكنيد!

رئيس پيشين كميته فوتسال بدون در نظر گرفتن هيات رئيسه فدراسيون فوتبال براي انتخاب رييس بعدی تعيين تكليف مي كند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، مهمترين خبر فوتسالی هفته گذشته انتصاب سيدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تهران و جدايی وی از كميته فوتسال بود و بدين ترتيب دوران فعاليت اين مدير پرمشغله در فوتسال به پايان رسيد. 

در حالي كه گمانه زني در مورد رييس جديد كميته فوتسال به اوج خود رسيده سيد رضا افتخاری ادعا مي كند به توصيه او علي كفاشيان به زودی به عنوان سرپرست كميته فوتسال معرفي خواهد شد و بدين ترتيب سايه افتخاری از سر فوتسال كوتاه نخواهد شد.

پس از اين اظهار نظر جالب بر خود واجب ديديم مواردي چند را در اين موضوع ياداور شويم:

پيش از هر چيزي لازم است از زحمات چند ساله افتخاری در كميته فوتسال قدردانی شود كه البته به دليل چند شغله بودنش نمي توانستيم تمام و كمال از حضورش بهره مند شويم اما بعد از اين فعاليت و مسئوليت دشوار به اين مرد موسپيدكرده ورزش خسته نباشيد ميگوييم.

اينكه يك مسئول رده بالای ورزش با پايان دوران مديريتش بخواهد همچنان سايه اي بالاي سر ان رشته بماند نمي تواند راهي موثر براي روزهاي خوش باشد چرا كه افتخاری و تيمش و عقايد و تجربه و ارتباطات و هر انچه كه با خود به فوتسال اورده بود در اين مدت زمان چندساله خودش را نشان داده و چه بهتر كه به جای وصيت به انتخاب يك نفر خاص، اجازه دهد تا فردی جديد با عقايد و انگيزه و شور جديد وارد عرصه اين رشته پرطرفدار ورزشی شود.

همچنين اين ادعا كه "بعد از خودم فردي ديگر را براي رياست انتخاب و معرفي كردم" تنها مختص نظامهای پادشاهی و يا ميراث پدری است كه بي شك كميته فوتسال به عنوان يك مجموعه پويا هرگز در اين دو دسته جای نمي گيرد. 

روي سخن پايانيمان به عنوان هوادار عاشق فوتسال با مديران بالارتبه فوتبال ايران خاصه اقاي مهدی تاج رييس فدراسيون فوتبال است. 

جناب اقاي تاج،فوتسال ايران به عنوان موفق ترين و پرافتخارترين رشته ورزشی تيمي در كشور طرفداران ميليوني مخصوص خود را دارد كه گواه اين ادعا حضور پرشور و بي وقفه سالني بازها در مسابقات رسمی، محلی، اداری و ... است. ما سالهاست با وجود سرمايه انسانی، گدايی توجه مي كنيم. انتظار زيادي نداريم. داشتن مدير تمام وقت كه دلسوخته فوتسال باشد كمترين حق ماست. 

اگر هفته ای چند ساعت مي توانستيم افتخاری دو شغله را در كميته فوتسال ببينيم ،قطعا نمي توانيم كفاشياني را كه با از دست دادن رياست فدراسيون در پستي پايين تر، آن صلابت سابق را نداشته و همزمان در پست های نايب رئيسي فدراسيون فوتبال، عضويت هيات رييسه فدراسيون ، عضويت كميته فوتسال كنفدراسيون فوتبال اسيا و عضويت شوراي عالی فوتسال فيفا در چهار شغل ديگر به جز كميته فوتسال فعاليت مي كند را به همان ميزان هم ببينيم. در حالي كه فوتسال ما نياز به توجه تمام وقت با تمام تمركز دارد .

همچنين از شما به عنوان نفر اول فوتبال كشور انتظار مي رود به هيچ فردی اجازه تعيين تكليف براي شما داده نشود و افراد شايسته بر اساس سازوكار صحيح از پيش تعيين شده از ميان افراد دلسوز فوتسال برای اين سمت انتخاب شوند. 

با آرزوی بازگشت فوتسال به قله افتخار

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار