شیراز؛

اهتمام مدیریت شهری برای ارتقای جایگاه علمی، هنری و ادبی شیراز

تمام همت شورا و شهرداری شیراز این است که جایگاه علمی، هنری و ادبی این شهر ارتقا یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلام‌ مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیش از شورای شهر سوم 23 هزار مترمربع فضای فرهنگی در شیراز وجود داشت که امروز این فضا به 400 هزار مترمربع گسترش یافته است.
وی با اشاره به دغدغه‌ های فرهنگی شهرداری شیراز افزود: در زمان شورای شهر چهارم شیراز سالن‌ های فرهنگی و ورزشی متعدد و باغ‌ های اختصاصی خانواده برای گذران اوقات فراغت مطلوب جوانان بنیان گذاشته شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه سخت ‌افزار از ما و نرم ‌افزار با هنرمندان است، ادامه داد: در آینده ‌ای نزدیک سالن تئاتر شهرداری شیراز تقدیم شهروندان می شود.
حقدل بیان کرد: باور ما این است که فرهنگ روح شهر است و شهر فقط با مسائل کالبدی پیش نمی‌رود بلکه باید با فرهنگ و هنر زندگی مردم لطیف شود.
وی با بیان اینکه شهر شیراز به یک کارگاه عمرانی تبدیل ‌شده است تصریح کرد: ساخت پل‌ها، زیرگذرها، روگذرها پل کابلی و مترو که به فناوری فوق‌العاده نیاز دارد، کار اهالی شیراز و همین کارکنان شهرداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اکنون فاز یک مترو شیراز از میدان الله تا میدان احسان بیشتر از 90 درصد پیشرفت دارد و خط دوم آن نیز از میانرود به عادل‌آباد رسیده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.