المپیک ریو 2016

بی باک : سعی می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم / طلای کیانوش تزریق روحیه به کاروان ورزشی بود

مربی تیم ملی تکواندو گفت : سعی می کنیم با شرایط موجود بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم .

بی باک : سعی می کنیم  بهترین نتیجه را کسب کنیم / طلای کیانوش تزریق روحیه به کاروان ورزشی بودمهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو کشور که در ریو حضور دارد در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از شرایط روحی روانی ملی پوشان اظهار رضایت کرد و بیان داشت : ملی پوشان از لحاظ روحی ، روانی و بدنی در شرایط خوبی هستند و شکر خدا مشکل خاصی نیست . 

وی در خصوص شرایط محل اسکان عنوان کرد : وضعیت اسکان نسبت به المپیک های قبلی یک مقدار ضعیف تر است ولی خب شرایط برای همه یکسان است و ما هم سعی می کنیم که به مسائل جزئی زیاد نپردازیم . 

بی باک در ادامه تصریح کرد : تلاش می کنیم با امکانات موجود از لحاظ روحی روانی و بدنی به بهترین نتیجه لازم برسیم و در روز مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنیم . 

مربی تیم ملی که به همراه سرمربی تیم ملی در سالن مسابقات وزنه برداری حاضر شدند  و به تشویق نماینده وزنه برداری کشورمان پرداختند با اظهار خوشحالی از کسب این مدال ارزشمند گفت : در مسابقات دیروز وزنه برداری استارت خوبی خورد و با کسب این مدال روحیه خوبی به کاروان ورزشی تزریق شد امیدواریم که در روزهای آینده شاهد افتخار آفرینی کشتی گیران فرنگی و آزاد کار و وزنه برداران و همینطور نمایندگان تکواندو کشورمان باشیم و باعث شادی هموطنانمان شویم .  

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار