اردبیل؛

وزارت جهاد کشاورزی 3 هزار و 100 شهید والامقام دارد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در 8 سال دفاع مقدس 3 هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت الله حسن عالمی در مراسم دومین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد افزود: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی تداوم برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدای والامقام است که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره شهدای والامقام جهاد کشاورزی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سازمان جهاد کشاورزی نقش بسیار مهمی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته اند، افزود: جهاد کشاورزی در 8 سال دفاع مقدس 3 هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ما باید با جان و دل راه این شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: هم‌اکنون وزارت جهاد کشاورزی سرآمد رشد اقتصادی کشور است و با رشد اقتصادی 57 دهم گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری داشته است و این وزارت تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار