مشهد؛

آخرین جزئیات از پلمب هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی به علت غیر استاندارد بودن رمپ ورودی پارکینگ پلمب شد.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت :عصر پنجشنبه در ساعات غیر اداری شهرداری منطقه هفت مشهدبا مراجعه به این هتل و و اعلام غیر استاندارد بودن رمپ ورودی پارکینگ ،از هتل خواست تا برای رفع مشکل مبلغ 35 میلیارد ریال را پرداخت کند.

محمدقانعی با بیان اینکه شهرداری بدون هیچگونه مستنداتی در رابطه با غیر استاندارد بودن رمپ ورودی پارکینگ و همینطور نا مشخص بودن مبنای محاسبه مبلغ اعلام شده برای پرداخت به شهرداری افزود:زمان مراجعه شهرداری به هتل در شب های نزدیک به ولادت امام رضا (ع)زمان اوج شلوغی و مراجعه زائران رضوی به این هتل بوده است و به همین علت با ممانعت مسافران هتل شهرداری موفق به پلمپ اتاق های هتل نشد اما رستوران و دفاتر مدیران هتل و فضای اداری هتل پلمب شد.

وی گفت :شهرداری مبلغ بدهی را به صورت شفاهی اعلام کرده که کادر هتل درخواست نوشته‌ای مکتوب از شهرداری داشته ولی تاکنون نوشته ای به دست مسئولان هتل نرسیده است.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی افزود: این نوع رفتار شهرداری در برخورد با این موضوع در شب ولادت امام هشتم در حضور میهمانان داخلی و خارجی مناسب نبوده است.

هتل بین امللی قصر از سال 72 با اخذ پروانه پایان کار بهره برداری از شهرداری شروع به کار کرده و تاکنون مشکلی در رابطه با ورودی پارکینگ نداشته است .

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار