ساری،

لزوم نظارت بر آموزشگاه های رانندگی

نظارت بر آموزشگاه های رانندگی از مهمترين موضوعات ترافيکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی نيروی انتظامی در جمع روسای پليس راهور مازندران در ساری گفت: نظارت بر عملکرد آموزشگاه های رانندگی يکی از مهم ترين موضوعات در ارتقای فرهنگ و انضباط ترافيکی است.

سردار تقی مهری افزود: هرچه کنترل و نظارت بر رفتار رانندگان در معابر درون شهری بيشتر باشد تسهيل در امر عبور و مرور امن تر و سوانح و حوادث رانندگی در معابر به حداقل خواهد رسيد.

وی بيشترين سهم متوفيان و کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی درون شهری را مربوط به راکبان موتورسيکلت ها و عابران پياده برشمرد و گفت: آموزش و نظارت بررفتار راکبان موتورسيکلت ها از مهمترين اولويت های پليس راهور است.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی نيروی انتظامی با تاکيد بر توسعه آموزش همگانی برای ارتقای فرهنگ ترافيک درجامعه افزود: از ظرفيت همه سازمان ها ، ادارات و نهادها و ظرفيتهای مردمی در راستای تبليغات ،آموزش فرهنگ ترافيک و افزايش ايمنی عبور و مرور و انضباط بخشی ترافيکی بايد استفاده شود.

سردار مهری نظارت بر عملکرد آموزشگاه های رانندگی را يکی از مهمترين موضوعات ارتقای فرهنگ ترافيکی برشمرد و گفت: کارشناسان و افسران آزمون بايد در زمان اخذ آزمون دقت بيشتری داشته باشند ، چون گواهينامه رانندگی برای يک شخص رابطه مستقيمی با کاربران شبکه ترافيکی و تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار