پایان تصویربرداری اپیزود 11 «دیوار شیشه ای» راما قویدل

تصویربرداری یازدهمین اپیزود سریال «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راما قویدل کارگردان سریال «دیوار شیشه ای» از پایان تصویربرداری یازدهمین اپیزود از این سریال خبر داد و گفت: این اپیزود از سریال، حکایت عشقی مقدس و شفا بخش است که در قالب روایتی زیبا و بدیع به هیات کلمه درآمده و همگی کوشیده‌ایم تا این قصه به درستی به تصویر کشیده شود. 

وی درباره بازیگران این اپیزود از «دیوار شیشه ای» افزود: در دهمین اپیزود مهران نائل، نگین معتضدی، حمیدرضا یزدانی، مهری آل‌آقا، مدیا ذاکری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

گفتنی است؛ سریال «دیوار شیشه ای» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی نوید میهن دوست و راما قویدل است که به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی نوشته شده و برای پخش از شبکه آی فیلم درنظرگرفته شده است.

دیگر عوامل تولید این سریال اپیزودیک-داستانی عبارت‌اند از: مدیر تولید: مجتبی حاجعلی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار: حمید یارندپور، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سپیده سپهری، عکاس: فوژان پارسا و ... .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار