یاسوج؛

دعوت عدل هاشمی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام ، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت:پی گیری طرح های مهم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در سفر هیئت دولت هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عدل هاشمی پور با اشاره به فعالیت و طرح های دولت های قبل در این استان گفت:در سفر هیأت دولت در این حوزه انتخابیه طرح های فسفات چرام ، نیترات دیشموک ، پتروشیمی کهگیلویه ، سیمان سپو ، جاده پاتاوه ـ دهدشت ، محور لنده ـ دهدشت و سوق ـ دهدشت، سد بالیاب دیشموک ، تخصیص 200 میلیون متر مکعب آب رودخانه مارون به کهگیلویه و آبرسانی به دهدشت غربی را پیگیری خواهم کرد .

وی افزود: حضور هیأت دولت در این استان نشان مردمسالاری در کشور است چرا که مردم از نزدیک می توانند مسئولان را ببینند و مشکلات و طرح های خود را با آنان در میان بگذارند .

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده از تلاش های دولت کنونی برای رفع مشکلات مردم این استان تشکر کرد و گفت: هیأت دولت در روز های آینده به این استان سفر می کند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به میهمان نوازی معروف هستند و به طور حتم در این سفر استقبال خوبی از رئیس جمهور و هیأت دولت خواهند داشت .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.