زنجان؛

تجلیل از محیط بانان نمونه کشور

مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه سراسر کشور در مشهد مقدس با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سید رضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن تبریک دهه کرامت افزود: ولادت امام رضا(ع) به عنوان روز محیط بان نامگذاری شده و به همین مناسبت سازمان حفاظت محیط زیست محیط بانان نمونه کشور  را معرفی و از زحمات این عزیزان طی مراسمی قدردانی می نماید.
وی با اشاره به اینکه امسال غلامرضا عباسی به عنوان محیط بان نمونه  استان زنجان  برگزیده شده  و در جمع محیط بانان نمونه کشور قرار دارد، گفت: مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه سراسر کشور در مشهد مقدس با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.
موسوی ادامه داد: محیط بانان ویترین سازمان حفاظت محیط زیست هستند و ما قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان هستیم و از تمامی محیط بانان استان زنجان نیز طی مراسمی در روز یکشنبه هفته جاری در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قدردانی خواهد شد.
وی با اشاره به سختی کار محیط بانان گفت: شغل محیط بانی از سخت ترین شغل ها بوده و این عزیزان به صورت شبانه روزی در طول سال با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان از مواهب طبیعی و حیات وحش کشور حفاظت می کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد: تاکنون 119 نفر از محیط بانان در حفاظت از طبیعت و حیات وحش به فیض شهادت نائل آمده اند که سه نفر از این عزیزان امسال در استان های فارس و هرمزگان در  ماه مبارک رمضان توسط شکارچیان بی رحم به شهادت رسیدند.     


انتهای پیام/ن
برچسب ها: تجلیل ، محیط بانان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.