گیلان؛

معرفی نفرات برترجشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی

نفرات برتر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت :در این  جشنواره در بخش سرمقاله و یادداشت، محمود مقامی از خبرگزاری شبستان و خراسان رضوی و مسعود شریفی از نشریه توسعه علوم رفتاری استان اصفهان  اول و دوم شدند.

 مصفا افزود:احسان رحیم زاده از روزنامه همشهری استان تهران، مصطفی عبداللهی و محمد جواد رنجبر از نشریه خراسان رضوی شهر مشهد رتبه‌های اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند.

 وی تصریح کرد : هیئت داوران در بخش تیتر اثری را که دارای شرایط برای معرفی به عنوان رتبه برتر باشد، تشخیص ندادند.

 در بخش مقاله نیز سعیده خورشید وند از نشریه فخر لرستان، مرضیه شریفی و آرزو خالقیان از نشریه توسعه علوم رفتاری اصفهان و کامران شرفشاهی از نشریه اطلاعات تهران رتبه‌های برتر را کسب کردند.

  هیئت داوران صدیقه رضوانی نیا از نشریه جوان مشهد، محیا ساعدی از نشریه همشری تهران و ملیحه پژمان از نشریه قدس تهران را به عنوان رتبه‌های اول تا سوم بخش مصاحبه معرفی کردند.

 حسن رمضان زاده از پایگاه خبری تحلیلی اصلاح پرس مازندران رتبه سوم بخش خبر را به خود اختصاص داد.

 منصوره قلیچی از خبرگزاری مهر شاهرود به عنوان نفر اول بخش عکس معرفی شد و سید محمد صادق حسینی از خبرگزاری ایرنای شیراز و سید حمید هاشمی از نشریه قدس مشهد در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

 فاطمه همتی از صدا و سیمای مرکز سمنان و کریم سلمان پور از صدا و سیمای مرکز مازندران در بخش رادیو و تلویزیون رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.

 علی سلیمانی از نشریه الوند تهران، مرضیه شریفی از خبرگزاری پلنا اصفهان و مجتبی صمدیان از نشریه کشاران امروز اصفهان رتبه‌های اول تا سوم بخش شهر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها را به دست آوردند.

آیین اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها با معرفی نفرات برتر در آستان مقدس آقا سید جلال الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد .
بیش از یک هزار و ٣٠٠ اثر به جشنواره جلوه‌های رضوی در رسانه‌ها ارسال شده است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.