آبادان؛

برگزاری مسابقات شطرنج در بندر ماهشهر

مسابقات شطرنج جام پاسداشت مقام آتش نشانان قهرمان در بندر ماهشهر برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛از سری مسابقات جشنواره ورزشی پاسداشت مقام آتش نشانان قهرمان، مسابقه شطرنج اوپن ریتد بلیتس با حضور شطرنج بازانی از استان خوزستان و بوشهر در خانه شطرنج بندرماهشهر و به میزبانی کمیته نهادها و سازمانهای هیات ورزشهای همگانی برگزار شد.

در این مراسم کامران رئیس قنواتی عضو شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت:  همه روزهای سال روز آتش نشان است و باید هرروز این مقام را پاس بداریم، چراکه این آتشنشانان هستند که در هر زمان و مکان، فداکارانه به خط مقدم آتش می زنند.

 وی افزود: در خصوص ورزش های همگانی به دنبال توسعه زیرساخت ها هستیم.

اسماعیل طرفی مشاور فرماندار شهرستان بندرماهشهر و رئیس کمیته نهادها و سازمانها گفت: باید با توسعه زیرساخت ورزش های همگانی تلاش کنیم ورزش را به میان مردم ببریم و قطعا هرچه بیشتر شهروندان به سمت ورزش بروند، جامعه سالم تر، با نشاط تر و پویا تر خواهد بود.

وحید کاظمی نژاد رئیس هیات ورزش های همگانی نیزگفت: ضمن تشکر از هیات شطرنج و کمیته نهادها و سازمانها، باید اذعان داشت که هیات شطرنج یکی از پرکارترین و شاخص ترین هیات های استان خوزستان بوده و این تلاش ها جای تقدیر دارد.

رضا سیستان رئیس هیات شطرنج و دبیر کمیته نهادها و سازمانها هم گفت: در سطح پایه جزو شهرستان های برتر هستیم و در ادامه نیز به دنبال همگانی کردن شطرنج در بندر ماهشهر خواهیم بود.

در پایان مراسم از آتش نشان قهرمان "جهاد عباس زاده” به نمایندگی از آتش نشانان بندرماهشهر و به پاس فداکاری های این قشر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این مسابقات نتایج زیر حاصل شد:بخش آزاد

مقام اول: علیرضا نیکپور از آبادان با ۸ امتیاز

مقام دوم: سعید بن رشید از آبادان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی بهتر

مقام سوم: عبدالله الهی فر از آبادان با ۷ امتیاز

مقام چهارم: محسن محمدی از استان بوشهربا ۷ امتیاز

مقام پنجم: آرمان جهانبخشی از اهواز با ۶ امتیاز و پوئن شکنی بهتر

بخش بانوان

مقام اول: راشین سیستان از ماهشهر با ۴/۵ امتیاز

مقام دوم: فاطمه فرهادوند از ماهشهر با ۴امتیاز و پوئن شکنی بهتر

مقام سوم: یرسی شمس با ۴ امتیاز از ماهشهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.