قزوین؛

تاکید امام جمعه قزوین بر مجازات مسئولانی که امانتدار بیت المال نیستند

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : مسئولانی که از مقام خود سوء استفاده و با دریافت حقوق چند دَه میلیونی برای بستگان خود شغل ایجاد می کنند ضمن برکناری باید مجازات شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نماینده ولی فقیه در استان افزود :دولت باید خیلی جدی و بدون رودربایستی با آنهایی که تخلف فاحش کرده و دست به غارت بیت‌المال زده‌اند برخورد قاطع کند و بیت‌المال را بازگرداند.

تاکید امام جمعه قزوین بر مجازات مسئولانی که امانتدار بیت المال نیستند

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : باید کسانی که صاحب موقعیت می‌شوند آنقدر بزرگ و فهیم باشند که حق همه را در نظر بگیرند و همه بیکاران جامعه را مانند فرزندان خود ببینند و از موقعیت خود به نفع خانواده‌هایشان سوء استفاده نکنند.

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید در قصه قانون‌خواری مسئولان با دقت در پی اجرای قانون باشند و حق مردم را در نظر گرفته و همه مراحل اجرای قانون را به گونه‌ای اجرا کنند که مؤثر و نتیجه بخش باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: برخی‌ها در قصه قانون‌خواری برخوردهای بچگانه دارند ما موضوع را کاملاً دیده‌ایم و حرف برای گفتن داریم اما یک جوری حرف زده‌اند گویا هر کسی زودتر بیاید پیش ما حرفی را انتقال دهد ما فوراً پشت بلندگو می‌گوییم.

وی ادامه داد : این توهین است و شاید آنهایی که اینگونه حرف می‌زنند خودشان مبتلای به این بیماری هستند و فکر می‌کنند اگر کسی زودتر در جایی حرف بزند حرفشان برنده می‌شود و خیال می‌کنند که در خطبه‌های نماز جمعه هم می‌توان اینگونه حرف زد.

امام جمعه تأکید کرد: ما خیلی از حرف‌ها را می شنویم و کم آن را پشت بلندگو می‌گوییم و آن چیزی‌هایی را که می‌گوییم جوابش دیده شده است. نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد : آنهایی که سوء استفاده کردند خیالشان را راحت نکنند و به جای بهانه تراشی‌ها و حرف‌های کودکانه و بی‌ربط، ماجرا را از ریشه اصلاح کنند و تأکید کرده‌ام که اگر اصلاح نکنند بیشتر ضرر خواهند دید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به کینه توزی های آمریکا در مقابل ملت ایران افزود : امام راحل با جبهه بندی میان حق و باطل مسیر شناخت را هموار کرد و به پیروان خود یاد داد که نباید در هیچ شرایطی به دشمن اعتماد کرد .

وی گفت: در ماجرای برجام اعتماد به دشمن به شخصیت‌های ما، تکنولوژی، صنعت و اقتصاد ما خسارت وارد کرد و باید دانست که دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست و نباید به آن تکیه و وعده او را باور کرد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: از مکتب اهل بیت یاد می‌گیریم که جبهه بین حق و باطل اگراز سوی کسانی که ظاهراً در جبهه حق هستند شکسته شود، اعتماد کنندگان به دشمن اهل نفاق هستند و از زمره منافقان به حساب می‌آیند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به سالروز آزادی آزادگان اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، حریت و آزادگی سرمایه‌هایی هستند که می‌تواند مقاومت اسلامی را پیش برده و کشورها را در یک وحدت توحیدی به یکدیگر بپیوندد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.