آبادان؛

تعدیل حقوق‌های نجومی مدیران پتروشیمی

عده‌ای در کنار صنایع پتروشیمی به نان شب خود محتاجند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران گفت: در حالی که عده‌ای در کنار صنایع پتروشیمی به نان شب خود محتاج هستند، مدیران پتروشیمی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و این روند باید تعدیل شود.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران با تبریک ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امام رضا (ع) شخصیتی است که عظمت تشیع امروز مدیون تلاش‌های مدبرانه و هجرت مظلومانه آن بزرگوار است، آن امام بزرگوار با حضورشان مدینه دومی در ایران ایجاد کردند، تاکید فراوان بر زیارت ایشان تبیین‌کننده محوریت ایشان حتی بعد از شهادتشان است.

وی با تشکر از حضور کاروان خادمان حرم مطهر رضوی در شهرهای مختلف کشور این حضور را مایه نشاط دینی و تقویت ارتباط و اعتقاد به اهل بیت و همچنین تطهیر فضا دانست و گفت: این کاروان را کاروان بیداری و بصیرت مردم و ادامه کاروان خود امام می‌دانیم که اهداف همان کاروان را دنبال می‌کند.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: رساندن صدای مظلومیت اهل بیت و همچنین وحدت تحت نام اهل بیت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چرا که امروز استکبار دنبال کاستن عظمت شیعه با تفرقه‌افکنی و نامگذاری‌های گوناگون است و شیعه باید بیدار باشد و با پیروی از ولایت، اتحاد و عظمت خود را روز به‌روز بیشتر کند.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی، گفت: این روز سزاوار گرامی داشتن است تا رژیم جعلی صهیونیستی بار دیگر توهم و خیال تجاوز به حزب‌الله را نداشته باشد در غیر این صورت سیلی محکمتری خواهد خورد
.
وی افزود: ایران حزب‌الله را فرزند معنوی خود می‌داند و از این فرزند حمایت همه‌جانبه خواهد کرد، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله پیروزی و فتوحات خود را مدیون هدایت‌های حکیمانه رهبر و ولی فقیه خود امام خامنه‌ای می‌داند، اگر امروز مسؤولان نظام اسلامی دنبال فتوحات سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی هستند باید تابع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشند.

امام جمعه شهر چمران همچنین ایجاد تفکر داعشی را برای تضعیف خط مقاومت دانست و گفت: برخلاف وهم و خیال باطل آنها خط مقاومت بعد داعش به مراتب مقتدرتر از خط مقاومت قبل وجود داعش خواهد بود.

هاشمی افزود: صحبت از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تحریم حزب‌الله را نتیجه شکست سیاست دو رژیم جعلی صهیونیستی و آل‌سعود در مقابل خط مقاومت می‌دانیم، آل‌سعود به کسی پناه برده که توان نجات خود را نیز ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حقوق‌های نجومی گفت: مصادیق فراوانی را امروز در صنعت پتروشیمی می‌بینیم که یا بیت‌المال ملت است یا سهام عدالت ملت، آیا چنین حقی هست چند نفر بدون دلسوزی حقوق‌های نجومی برای خود و مدیران تعیین کنند، این حقوق‌ها باید سریعا تعدیل شود و حقوق و هدایا گرفتن فراتر از قانون عدالت، حرام شرعی است.

هاشمی با تقدیر و تشکر از مهدی امیری‌فر کاپیتان تیم ملی ووینام کشور که مدال‌های گوناگون خود را به حرم مطهر رضوی اهدا کرد، گفت: برای این ورزشکار آرزوی توفیق می‌کنیم و از مسؤولان برای ورزشکاران شهر چمران که با آوردن مدال‌های رنگین کشوری و جهانی متعدد مایه افتخار بوده‌اند انتظار حمایت جدی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.