نکونام با ملی پوشان به رم می رود/ برنامه سفر و بازی های دوستانه ایران در اردوی ایتالیا

مربی جدید تیم ملی کشورمان بامداد فردا با ملی پوشان کشورمان به ایتالیا می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال کشورمان جهت برپایی اردوی ایتالیا که پیش از 2 بازی حساس مقدماتی جام جهانی  2018 مقابل قطر و چین برپا می شود، ساعت 16 امروز در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی می کنند. 

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به تازگی به کادرفنی این تیم اضافه شده هم برای همراهی ملی پوشان  امشب در هتل آزادی حاضر می شود.

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 3 بامداد شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه فیومیچنو رم پرواز می کنند و از آن جا با یک دستگاه اتوبوس به کمپ تمرینی کاورچینو در فلورانس می روند.

گفتنی است کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران مستقیما از پرتغال به فلورانس می رود.
 
همچنین اشکان دژاگه و پژمان منتظری لژیونرهای فوتبال کشورمان هم از این کشور به ایتالیا خواهند رفت.

ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی دوستانه خود در این اردو، از ساعت 18 (به وقت محلی) جمعه 29 مرداد در ورزشگاه "مورگنی شهر فلوری"به مصاف "اسپال" تیم تازه صعود کرده به سری ،B می روند.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی ایران در اردوی ایتالیا هم سه شنبه 2 شهریور مقابل تیم امید منتخب سری B ایتالیا  برگزار می شود.

ماسیمو پیسدا سرمربی سابق تیم های ملی پایه ایتالیا هدایت این تیم که از بازیکنان با استعداد 14 تیم لیگ دسته دوم فوتبال این کشور تشکیل شده را به عهده دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خخخخخخ آدم نمیتونه خنده اش نگیره از این حریفان تدارکاتی وای چه حریفان قوی هستن
آخرین اخبار