سرپرست تیم سازه‌ ماکارونی «ثامن بردیج» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ماه آینده اولین مسابقه بین‌المللی سازه‌های ماکارونی را دررکابل برگزار می‌کنیم

سرپرست تیم «ثامن بریدج» گفت: آرزو داشتیم دیگر تیم‌های افغانستانی را در مسابقات سازه‌های ماکرونی ببینیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

ماه آینده شاهد اولین مسابقه بین‌المللی سازه‌های ماکارونی درکابل هستیمناصر احمدی سرپرست تیم «ثامن بریدج» و یکی از نخبگان علمی جامعه پناهنده در حاشیه برگزاری مسابقه بزرگ پل ماکارونی در استان قم در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران گفت: تقریبا دو سال است که در زمینه ساخت سازه‌های ماکارونی فعالیت دارم، تیم ما متشکل از 6نفر است که تاکنون در بالغ بر 23 رقابت شرکت کرده‌ايم و توانسته‌ایم بيشتر از 18 مقام کشوری و استانی را از آن خود سازیم. 

احمدی تصریح کرد: یک سال و 10 ماه گذشته که ما در این نوع رقابت‌ها شرکت می‌کردیم آرزو داشتیم دیگر تیم‌های افغانستانی را هم در این مسابقات ببینیم که خوشبختانه این امر محقق شد و تنها در همین رقابت‌ها، شاهد حضور بیش از 150 سازه هستیم که تماما سازندگانشان دوستان مهاجر افغانستانی هستند.

وی با بیان اینکه ما در خصوص نخبگان دانشجوی افغانستانی شاهد راندمان‌های بسیار خوبی در نوع خود هستیم، اضافه کرد:  در این مسابقات داوری‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردارند. دوستان ایرانی که وظیفه داوری این دور از مسابقات را بر عهده دارند از پیشکسوتان این رشته در جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرپرست تیم «ثامن بریدج» تاکید کرد: در این رقابت‌ها همچنین شاهد دستگاه بارگذاری هستیم که از پيشرفته‌ترین دستگاه‌های بارگذاری در ایران است که جای هیچگونه شک و شبهه‌ای را برای راندمان‌های به دست آمده نمی‌گذارد. 

احمدی با ابراز خرسندی از اینکه ماه آینده شاهد برگزاری اولین مسابقه بین‌المللی سازه‌های ماکارونی در کابل خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی رقابت‌های سازه‌های بتنی و فلزی را بین مهاجرین داشته باشیم تا با ایجاد یک فضای مناسب زمینه‌های لازم را برای بازگشت متخصصین جامعه مهاجرت به کشورمان اماده سازیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.