منصوریان:بازیکنان باید کارگر هوادار باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیراهن استقلال را به بازیکنی می‌دهم که برای هواداران بجنگد و لیاقت آن را داشته باشد.

منصوریان: بازیکنان باید کارگر هوادار باشندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: استقلال دو نیمه متفاوت را در این بازی تجربه کرد ، 25 دقیقه نیمه دوم به آن شکلی که من دوست داشتم و هواداران دوست دارند، بازی کردیم در این مدت 5 موقعیت خلق کردیم و به راحتی می‌توانستیم در این مدت به برتری برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
 
وی افزود:این موضوع که بازی خوبی را انجام دادیم از فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی شروع شد از عملکرد بازیکنانم  راضی هستم و از اینکه سعی و تلاش کردند تا در این بازی پیروز شوند ، قابل تقدیر است.
 
سرمربی استقلال درباره عملکرد بازیکنانش گفت: به بازیکنانم گفتم که باید برای هواداران کارگری و افتخار کنیم که هوادار به ورزشگاه می‌آید ،امروز این قول را به هواداران می‌دهم که تیم باصلابتی بسازیم و وقتی که هوادار به ورزشگاه می‌آید هیچ ناراحتی نداشته باشد ، امروز روح جنگندگی را در بازیکنانم دیدم و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد. 
 
منصوریان افزود: هوادار می‌خواهد 20 دقیقه نیمه دوم مان در این دیدار تبدیل به 90 دقیقه در هر بازی شود ، دست تک تک هواداران را می‌بوسم و قطع به یقین این حمایت را در ادامه لیگ جبران می کنیم.

جوانانی در این تیم حضور دارند که در 20 دقیقه پایانی مرا امیدوار کردند ، بازیکنی که پیراهن استقلال را به تن می کند ، باید جانش را برای هوادار بگذارد و با تمام توان در زمین بجنگد.
 
وی درباره ورزشگاه شهدای شهر قدس بیان کرد:این ورزشگاه سومین ورزشگاه ایران است که در آن دغدغه‌ای به اسم چمن نداشتیم. امکانات خیلی خوبی دارد و دست تک‌تک عزیزان را می‌بوسم.

منصوریان در مورد تعطیلی لیگ،‌گفت: فردا ریکاوری می‌کنیم و تیم سه روز تعطیل است، جای ثابتی برای تمرین کردن نداریم و خانه به دوش هستیم. البته افتخاری قول داد که زمین تمرین ما ثابت و مشکلات تیم برطرف می شود.
 
سرمربی استقلال تهران در پایان گفت: در تعطیلات 4 بازی دوستانه برگزار و تلاش می‌کنیم  جنگندگی را در تمرینات خود حفظ کنیم ، باز هم از هواداران  تشکر می‌کنم و مطمئنم پس از تعطیلی ، تیمی را روانه لیگ می کنیم که خواستار هواداران است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار