بعد از تعطیلات به سرمنزل مقصود می‌رسیم؛

منصوریان: بازیکنانم باید به خودشان بیایند و برای هواداران کارگری کنند/ یک استقلال با صلابت درست می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هوادار استقلال قول می‌دهم که تیم با صلابتی را درست می‌کنم، تیمی که هوادارانش برای حضور در ورزشگاه هیچ شک و شبهه‌ای نداشته باشند.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. تقریباً 25 دقیقه نیمه نخست، آن شکلی که من و هواداران دوست داشتند، بازیکنان جانانه بازی کردند و پنج موقعیت ایجاد کردند و به راحتی می‌توانستند به برتری برسند.

وی افزود: به جلالی احترام می‌گذارم، ولی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به بازیکنانم گفتم که هواداران 20 دقیقه از نحوه بازی که از امید ابراهیمی شروع و به فرشید اسماعیلی ختم شد، راضی بودند. بچه‌ها در حال تلاش هستند، اما باید به خودشان بیایند. پشت سر امید ابراهیمی بازیکنی چون فرشید باقری حضور دارد. این تیم روزهای سختی را می‌گذراند. به بازیکنانم گفتم که باید برای هواداران‌مان کارگری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: لباس ما نباید کت و شلواری باشد و باید کارگری باشد. امروز به هوادار قول می‌دهم که تیم با صلابتی را درست می‌کنم، تیمی که هوادارانش برای حضور در ورزشگاه هیچ شک و شبهه‌ای نداشته باشند. جنگندگی بازیکن ما باید به ورزشگاه منتقل شود. با توجه به بازی ما مقابل پیکان به هواداران قول می‌دهم که تیم خوبی درست می‌کنیم. قطع به یقین پس از تعطیلات به سرمنزل مقصود می‌رسیم. از هواداران می‌ خواهم که این اتحاد همیشه باشد. بازیکنان جوان من را امیدوار کردند. تیمی برای هواداران است که جانش را برای آنها بگذارد.

منصوریان خاطرنشان کرد: سال گذشته در این ورزشگاه حضور داشتیم و حداقل از لحاظ چمن مشکلی وجود ندارد. با توجه به اینکه خانواده همسرم در شهریار بوده‌اند، نسبت به این ورزشگاه آشنایی دارم. دست تک تک عزیزانی که این امکانات را فراهم کردند، می‌بوسم. آنها به منصور پورحیدری احترام گذاشته و خودرویی برای پورحیدری فراهم آوردند تا او به سمت رختکن برود. فکر کنم پس از ورزشگاه گسترش فولاد این ورزشگاه نیز چمن و امکانات خوبی دارد.

وی ادامه داد: ما فردا ریکاوری کرده و سه روز به تیم استراحت می‌دهیم. با توجه به اینکه خانه به دوش هستیم، یک روز تمرینات در زمین شماره دو و یک بار هم در کمپ باشگاه تمرین می‌کنیم. آقای افتخاری قول دادند که این مشکل را حل کنند و امیدوارم در تعطیلات با قدرت شروع کنیم. بازیکنان جوان ما خوب بازی کرده و اطمینان دادند که بتوانیم پیراهن استقلال را برای مدتی به صورت امانت به آنها بدهیم. دست تک تک هواداران‌مان را که ما را به جلو هل می‌دهند تشکر و به آنها قول می‌دهم تیم با صلابتی درست کنم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.