اعلام نتیجه آزمون P.h.D پزشکی/ انتخاب رشته از امروز آغاز شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز پنج شنبه 21 مرداد شروع و تا شنبه 23 مرداد ادامه دارد.

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اعلام نتایج آزمون PH.D خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تاثیر30 درصدی مصاحبه شفاهی در نمره قبولی آزمون  PH.D، اعلام نتایج این داوطلبان از اولویت بیشتری برخوردار است. 

وی اساس معرفی فرد به دانشگاه را برای کسب نمره شفاهی، نمره آزمون کتبی و انتخاب رشته دانست و افزود: از حدود 6 هزار داوطلب این آزمون، 2 هزار و 74 نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد پس از مصاحبه های شفاهی، در نهایت بالغ بر هزار و 100 نفر پذیرفته می شوند. 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، زمان مصاحبه شفاهی افراد را از 31 مرداد تا 17 شهریور اعلام کرد و ادامه داد: برای انتخاب رشته صحیح مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته ضروری بوده چرا که در صورت انتخاب رشته صحیح و اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها شانس قبولی آنها افزایش می یابد.

وی یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از امروز پنج شنبه 21 مرداد تا روز شنبه 23 مرداد ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت  فرصت انتخاب رشته دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار