تبریز؛

پیشرفت تبریز زمینه ساز توسعه منطقه شمال غرب کشور است

مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: دغدغه مسولان منطقه شمال غرب کشور، توسعه همه جانبه و به ویژه اقتصادی این منطقه از کشور است و این مهم در گرو توسعه آذربایجان و تبریز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شریفی گفت: در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شده است، تلاش خواهیم کرد آذربایجان شرقی را از لحاظ شاخص های اقتصادی به عنوان یک الگو برای کشور معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تکریم مودیان مالیاتی، افزایش تعامل با صاحبان منافع و رعایت عدالت مالیاتی در وصول حقوق حقه دولت از اولویت های اصلی اداره کل می باشد.

شریفی خاطر نشان کرد: با ساماندهی معافیتهای مالیاتی، اعطا مشوق های مالیاتی، اجرای کامل طرح جامع مالیاتی و شناسایی منابع جدید مالیاتی تلاش خواهیم کرد در راستای جلب رضایت مودیان مالیاتی و تحقق درآمدهای مالیاتی قدم های شایسته ای برداریم.

مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نظام مالیاتی کشور هم اکنون در دوره گذار قرار دارد، افزود: اصلی ترین پروژه طرح جامع مالیاتی کشور با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش رضایتمندی مودیان در حال اجرا است که تا پایان سال جاری در استان آذربایجان شرفی نیز شاهد عملیاتی شدن کامل این پروژه خواهیم بود.

وی یکی از راهکارهای رسیدن به تحول اقتصادی و دستیابی به اقتصاد مقاومتی را تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی، صاحبان صنایع و منافع و هم چنین اصناف عنوان کرد و گفت: اداره کل امور مالیاتی استان آماده همکاری برای نیل به این مهم می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.