اصفهان؛

شهر گل وگلاب باورودکاروان زیرسایه خورشید عطر رضوی گرفت

خدام حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر گل محمدی کاشان شدند.

دبیر ستاد زیر خورشید در کاشان، دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: حضور در اداره بهزیستی کاشان،بازدید از آسایشگاه معلولین ذهنی حرکتی امیر کبیر، مرکز آموزشی وتوانبخشی معلولین ذهنی شقایق و حضور دربازار بزرگ کاشان تعدادی از برنامه های خدام حرم رضوی در کاشان است.
یاسر بارفروش، حضور خدام حرم رضوی  در امامزاده سلیمان (ع)بخش قمصر و توابع این بخش از جمله روستاهای چوگان، کامو وقزاآن، شهر قهرود قمصر را از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید برای امروز پنجشنبه 21 مرداد در دارالمومنین کاشان برشمرد.
وی،استلام پرچم و پرچم بوسی گنبد رضوی، توزیع بسته های تبرکی نمک و اهدای محصولات فرهنگی وهدایا توسط خدام حرم رضوی در اماکن مورد بازدید را تاکیدکرد و افزود:سخنرانی حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی و اکبر خواص فرد خادم مداح کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهدمقدس به کاشان همراه اقامه نماز جماعت ظهر وعصر در بازار میانچال مسجد آیت الله مدنی از دیگر برنامه های امروز کاروان در شهر گل وگلاب است.
به گفته وی،دیدار خدام حرم رضوی با اهالی روستاهای حسنارود، نشلج، مشهد اردهال، علوی و علی آباد از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان در روز جمعه 22 مردادماه است.
این خادم فرهنگی امام رضا (ع)، عیادت از بیماران سرطانی. دیالیزی و بیمارستان های کاشان را از برنامه های حضور خدام حرم رضوی در روز شنبه 23مردادماه عنوان کرد و گفت:حضور در روستای استرک،  آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان برنامه کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی به کاشان در روز یکشنبه 24 مردادماه است.
بارفروش، در پایان افزود: حضور خدام حرم رضوی در قالب بازدیدها،  عیادت ها و دیدارهای مردمی با عناوین بزم نور، یاران آفتاب، پناه جان، حبیبان الهی، کاروان عشق، آغوش پدرانه، به رسم ادب، دستان شکوفاگر، تکریم خدمتگزاران، آرام جان و پیام رهایی برگزار می شود.
هم اکنون خدام حرم رضوی در قالب آیینی ویژه با مراسم پرچم گردانی از دروازه دولت کاشان وارد بازار تاریخی وبزرگ این شهرستان شدند تا با حضور خود در شریان اقتصادی شهر برکت و بالندگی را در پوست شهر جاری کنند و از برکت آن سفره های رزق و روزی کاشانی های ولایت مدار وعاشق اهل بیت (ع) خاصه ثامن الحجج را سبز و روشن کنند.
شایان ذکر است کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل محمدی کاشان شامل حسین کمیلی مسوول کاروان،حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم روحانی کاروان، اکبر خواص فرد، مداح کاروان و سید رضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هفتم حرم است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.