همدان؛

درخشش 12 رشته ورزشی ملایر در مسابقات کشوری و ملی

بهار 95 فصل درخشش ورزشکاران ملایری در 12 رشته مختلف کشوری و ملی بود.

درخشش 12 رشته ورزشی ملایر در مسابقات کشوری و ملی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان همدان از 12 رشته ورزشی فعال در مسابقات و لیگهای کشور در 4 ماهه اول سال خبر داد.

مهدی رضایی افزود: سال94 ورزشکاران ملایر در 29 رشته در مسابقات کشور وملی حضور داشتند و از مدال آوران این رشته های محسوب می شوند.

رضایی گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان شهرستان به علت تعدد ورزشکار عنوان داد کشوری ما فقط 160ورزشکار عنوان دار ملی اردونشین و مربیان و داوران کشوری و ملی نخبه های فرهنگی علمی و کارآفرینی و خیرین ورزشی تجلیل کردیم و این جامعه بزرگ و قهرمان پرور ملایر را نامی کرد.

رضایی از تلاش همه جانبه در تولید قهرمان ورزشی در کشور خبر داد و افزود: سطح سلامت عمومی با توجه به آمار حاضرین در دستگاه ورزش بسیار بالا رفته و این درحالی است که تاکنون هیچ بودجه مالی به این اداره تعلق نگرفته است.

رضایی با معرفی رشته های (کاراته ،وزنه برداری،موتای ،بوکس، باستانی، کوهنوردی، وشووبانوان، فوتسال ،کشتی، اسکیت،کبدی ،دومیدانی )بعنوان 12 رشته راه یافته به مسابقات سطح عالی کشوری گفت :در سال 94ما توانستیم از 29 رشته خود در مسابقات کشوری و ملی حمایت کرده و صاحب عنوان شویم .

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.