ارومیه؛

ایجاد فرصت شغلی فرهنگی هنری

١٠٠ فرصت شغلی در حوزه فرهنگ و هنر، امسال در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی در این استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه گقتمان سازی اقتصاد مقاومتی افزود: این فرصت های شغلی با اعطای مجوزهای مختلف در بخش های زیرمجموعه اداره کل ارشاد نظیر چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی و رسانه ها با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می شود که فرصت خوبی برای توسعه بخش های فرهنگی هنری است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن در نظر داریم در سال جاری سه مورد اکسپوی هنری با هدف معرفی آثار هنری در شهرستان های ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار کنیم که این امر نیز در اشتغالزایی بخش فرهنگ و هنر تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: حمایت از آثار فرهنگی هنری از جمله راهبردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی است که در این خصوص نیز برنامه ریزی های خوبی در خصوص حمایت از نشر کتاب، انتشار مطبوعات و هنرهای ادبی و تجسمی داریم که در طول سال به اجرا در می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: می توان با زبان هنر و رسانه، بیش از هر ابزار دیگری در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کرد که به همین منظور ١٩ مورد برنامه تا پایان سال برای استان تدوین شده است.

مقام معظم رهبری، سال جاری را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرموده اند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در سال ٩٢ سیاست های اقتصاد مقاومتی را به همه مسئولان و مردم ابلاغ فرموده بودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.