لرستان؛

راه اندازی حوزه امتحانی در شهرهای مختلف لرستان

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان از راه اندازی حوزه امتحانی در 12 شهر لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، باقری در جلسه استانی ستاد سنجش لرستان گفت:حوزه های امتحانی شامل حوزه تکثیر در 12شهر و حوزه تصحیح در 7شهر استان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود : بر اساس دستورالعمل های وزارتی برای تشکیل حوزه های برگزاری امتحانات نهایی کف و سقف دانش آموز در نظر گرفته شده است ولی آموزش و پرورش با رویکرد تامین آرامش خاطر دانش آموزان و خانواده ها و جلوگیری از خطرات احتمالی در ایاب و ذهاب دانش آموزان در تمام مناطق و شهرها اقدام به راه اندازی حوزه های امتحانات نهایی خواهد کرد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه گفت : به منظور اعتبار سنجی یادگیری های دانش آموزان و تجزیه و تحلیل آزمون ها، برای اولین بار امتحانات پایه نهم به صورت متمرکز و هماهنگ استانی برگزار شد.

محمد حسین اردشیر برگزاری این امتحانات را موفقیت آمیز عنوان کرد و افزود: در تمام مراحل سعی شد تا طراحی ،تکثیر ، نظیم برنامه و اجرای امتحانات مطابق با استانداردهای علمی انجام شود .

وی به رشد 2درصدی فارغ التحصیلان دوره متوسطه هم اشاره کرد و گفت : برگزاری آزمون های شبیه ساز نهایی و نمرات مستمر از جمله عواملی است که در این ارتقاء موثر بوده است .

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.