شیراز؛

پیام رییس رسانه ملی

دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی به مناسبت افتتاح رسمی صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فارس با پیشینه مذهبی، تاریخی، هنری و ادبی روشن و تأثیرگذار و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) دیاری شناخته شده و مهم برای ایران و ایرانیان بلکه سرزمینی سرشار از ظرفیت و قابلیت و مورد توجه جهانیان است.
وجوه برجسته فارس و جلوه های خدادادی آن در کنار آثار و ابنیه ای که هر کدام نشانی از ذوق و قریحه و استعداد مردم هوشمند و پرتلاش آن دارد فرصت مناسبی برای رسانه ملی است تا با نمایش این ظرفیت و قابلیت ها نسل امروز را برای ساختن فردایی با شکوه تر در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده تر کند.
وجود ذی وجود امام زاده لازم التعظیم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و دیگر امام زادگان که هر کدام چونان ستاره ای درخشان در آسمان فارس می درخشند دل های مشتاق بی شماری را رهسپار شهر مقدس شیراز می کند و این شهر سربلند را به حق، پایگاه دیانت و معنویت کرده است.
استان فارس در قاب رسانه ملی همواره جایگاه ویژه و خاصی را به خود اختصاص داده است و این استان در کنار سایر استان های کشور در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خود را برای رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف اقتصادی آماده کرده است و باید از ظرفیت های رسانه ای بیشتری برخوردار شود تا راه رشد و توسعه را در کوتاه زمان در نوردد و به قله های افتخار برسد.
راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما در استان فارس فرصتی بیش از گذشته را در اختیار مردم و به ویژه مسولین برای معرفی این استان و ظرفیت هایش برقراری ارتباطات موثر در بخش های مختلف فراهم می کند.
در سپهر رسانه ای دنیا خبر و خبرگزاری از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است و صدا و سیما در افق پیش رو تمام همت خود را برای فراهم کردن عدالت رسانه ای به کار بسته تا کشور بتواند با استفاده از رسانه ملی خود به رشد متوازن مد نظر دست یابد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار