پولیتیکو : کناره گیری کارکنان حزب جمهوریخواه دراعتراض به ترامپ رو به افزایش است

نشریه پولیتیکو فاش کرده است که در دو ماه اخیر شمار زیادی از کارکنان کمیته ملی حزب جمهوری خواه به این دلیل که ادامه همکاری آن ها با این کمیته ممکن است به پیروزی ترامپ کمک کند، از این حزب کناره گیری کرده اند.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، پولیتیکو روز چهارشنبه نوشته است که از ماه مارس امسال تا کنون دست کم 11 نفر از کارکنان ارشد کمیته ملی حزب جمهوری خواه ، این حزب را به نشانه اعتراض به دونالد ترامپ ترک کرده اند.

نشریه مذکور از جمله این افراد به فرد براون سخنگو و جیمز هیویت معاون سخنگوی این کمیته ، رات گوورا مدیر رسانه ای بخش اسپانیایی تبار ها و لارس تراتمن و کالین اسپنس دو نفر از تحلیلگران برجسته کمیته مذکور اشاره کرد که همگی در فاصله دو ماه گذشته این حزب را ترک کرده اند.

پولیتیکو اشاره کرده است که کالین اسپنس که در ماه ژوئن سال گذشته به این کمیته ملحق شده بود به فاصله یک سال این کمیته را ترک کرده و دلیل کناره گیری را نومیدی از سیاست های کمیته در رقابت های مقدماتی حزب ذکر کرده و به نقل از او نوشته است که او حاضر به کار کردن در تشکیلاتی نیست که قصد فرستادن ترامپ به کاخ سفید را دارد.

بر اساس این گزارش، گرچه برخی دلائل دیگر نیز سبب کناره گیری این کارکنان بوده اما بیشتر آن ها گفته اند، حاضر نیستند، نام آن ها به ستاد انتخاباتی ترامپ و تشکیلاتی که از او حمایت می کند، مرتبط باشد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار