ارومیه؛

ترویج نماز زمینه ی افزایش برکات مادی ومعنوی

نماز بهترین سلاح وروش برای مقابله با آسیب های اجتماعی مختلف درجامعه است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلسه شورای اقامه نماز شهرستان شاهین دژ با حضور فرماندار،امام جمعه ،مسئول شورای اقامه نماز استان وجمعی از مدیران، در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ دراین جلسه با تاکید بربرگزاری نماز در تمام نهادها ودستگاههای اجرایی شهرستان گفت:نماز بعنوان یکی از شاخصه های مهم همواره از طریق مسئولان دراین شهرستان مورد پیگیری قرار می گیرد.

فرماندار شاهین دژ افزود: توجه به نماز و بیان تأثیر مثبت آن در جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف به‌ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز ، از این فریضه الهی به عنوان اساس و پایه دین یاد کرد و ادامه داد : ترویج نماز زمینه افزایش برکات مادی و دینی در کشور را فراهم خواهد کرد و باید به خوبی در جامعه معرفی شود.

برزگر مسئول شورای اقامه نماز استان آذربایجان غربی نیز دراین جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و با قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج ونشرفرهنگ نماز گفت:نمازبعنوان یکی از شعارهای مهم دینی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

برزگر با اشاره به اهمیت نشر وگسترش فرهنگ نماز در جامعه خصوصاً دربین جوانان اظهار داشت: آموزش به عنوان یکی از روشهای مهم وتاثیرگذار در بحث نماز است که باید مورد تاکید مسئولان در نهادهای مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی ،آموزشی واداری قرار بگیرد.

وی همچنین با برشمردن سه روش موثرو مهم در موضوع نماز گفت:آموزش ،اقناع و واکنش سه ضلع اصلی اشاعه وترویج نماز است که باید مورد توجه مسئولان امرقرار بگیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.