رویای قهرمانی با چاشنی شانس در انتظار سیاه جامگان!

تیم سیاه جامگان به دنبال این است که با بازیکنان خود در لیگ شانزدهم شگفتی خلق کند و یکی از سه تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سیاه جامگان رویای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را در لیگ شانزدهم در سر می پروراند اما این تیم با رویای قهرمانی خود فاصله زیادی دارد.   
   
شاگردان کاظمی پس از صدرنشینی در لیگ برتر باد در غبغب انداختند و فریاد قهرمانی در لیگ شانزدهم سر دادند اما غافل از اینکه مسیر لیگ برتر فوتبال ناهموار است و سنگلاخ هایی جلوی پای شاگردان کاظمی قرار می گیرد.   
   
برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی فاکتورهایی لازم است که مسئولان سیاه جامگان برای هدف والای خود باید این فاکتورها را در نظر بگیرند، مدیرعامل سیاه جامگان سابقه مدیریتی درخشانی ندارد و به لطف پدرش روی صندلی مدیریتی تیم مشهدی نشسته است بر این اساس وی نیاز به مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره فوتبالی دارد تا بیشتر با جو و فضای فوتبال آشنا شود.   
   
تیم سیاه جامگان برای فصل شانزدهم تغییر و تحولات عمده ای داشت و بازیکنان بزرگی از جمله رضا عنایتی و میلاد نوری از دست داد.   
   
این تیم برای لیگ شانزدهم تلفیقی از بازیکنان پا به سن گذاشته و جوانی را مانند علیرضا نورمحمدی، غلامحسین بادامکی، مرتضی قدیمی پور، ایوب کلانتری و روح الله سیف الهی را جذب کرده و در کنار نفرات سال گذشته خود مثل حمیدرضا علی عسگری و میثم حسینی، فرهاد کاظمی یک تیم پر قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر کرده است.   
   
یکی از مشکلات اساسی مشکی و قرمز پوشان مشهدی نداشتن ورزشگاه استاندارد است که باعث شده تا در دیدارهای خانگی مشکلات زیادی را برای تیم های میهمان و تماشاگران خودی بوجود بیاورد، جای تعجب دارد تیم سیاه جامگان چطور می تواند با این امکانات ضعیف قهرمان لیگ شانزدهم شود.
 
حتی قرار بود نام این تیم در ابتدای لیگ شانزدهم به اف سی مشهد تغییر پیدا کند که با مخالفت کمیسیون ماده پنج تربیت بدنی استان خراسان این اتفاق تاکنون عملی نشده و مشخص نیست چه زمانی این مشکل حل خواهد شد.

به هر حال باید دید شاگردان فرهاد کاظمی می توانند مقامی در خور شایسته استان خراسان را در لیگ شانزدهم کسب کنند یا باز هم همانند فصل گذشته فانوس به دست به دنبال بقا در لیگ برتر خواهند بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار