«بن بست اول» برای حضور در جشن خانه سینما ارائه شد

یک مستندساز برای حضور در جشن خانه سینما، مستند «بن بست اول» به دبیرخانه ارائه داد.

آذر مهرابی کارگردان سینما و مستند ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین ساخته خود گفت: مستند 30 دقیقه‌ای «بن بست اول» آخرین کاری بود که برای بخش مستند جشن خانه سینما و جشنواره فیلم کوتاه تحویل دادم.

وی در مورد موضوع این فیلم بیان کرد: «بن بست اول» که تهیه کنندگی آن را خودم برعهده دارم حاصل همکاری با موسسه خیریه نیکوکاری مهرآفرین است و هزینه‌های خود را به طور مستقیم به خانواده‌های مورد نیاز پرداخت می‌کنند.

مهرابی ادامه داد: چند سالی است که برای این موسسه بدون دریافت هزینه فعالیت می‌کنم و مستندهایی که از دل همین موسسه ساختم و درآمدهای حاصله را به خودشان می‌دهم.

این کارگردان افزود: سوژه «بن بست اول» از این موسسه بیرون آمد و مربوط به خانواده‌ای 5 نفره شامل مادر و 4 دختر بود که به جهت اجحاف از طرف پدر و جامعه به بدترین وضعیت رسیده بودند. خانواده‌‎ای که کم توجهی آنها را به سمت مقوله‌هایی کشانده بود که نباید می‌رفتند.

مهرابی تصریح کرد: اگر از جنبه انسانی به کار نگاه شود کمتر کسی از کنارش رد می‌شود چون بسیار تامل برانگیز و قابل بحث خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از عوامل «بن بست اول» گفت: پژوهش،تهیه کننده، کارگردان، راوی و تدوین این اثر را خودم بر عهده دارم و تصویربرداری را هادی امامی و صداگذاری بر عهده امیر قهرمانی بوده است. تمام لوکیشن‌های مستند نیز در تهران گذشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار