جلالی: تقابل با استقلال یک دیدار جذاب خواهد بود

سرمربی پیکان تهران گفـت: تقابل فردا با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر یک دیدار جذاب و دیدنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال تهران اظهار کرد: این بازی فرصت خوبی برای جبران امتیازات از دست رفته است البته پیکان برای رسیدن به شرایط آیده ال نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: تنها 3 روز پس از دیدار با تراکتور سازی باید به مصاف استقلال برویم، تدارک ویژه ای برای این بازی دیده ایم و در صورتی که موفق به کسب سه امتیاز بازی شویم بیشتر می توانم در مورد وضعیت تیم صحبت کنم.

جلالی در مورد تعطیلات رقابت های لیگ برتر گفت: هیچ مربی و باشگاهی با تعطیلات لیگ برتر موافق نیست چرا که ما چهار بازی انجام می دهیم و پس از آن لیگ یک ماه تعطیل می شود این موضوع روی کیفیت تیم ها تاثیر منفی می گذارد.

ویدرباره شناختش از استقلال تصریح کرد: ما دچار سهل انگاری و به صرف اینکه این تیم از سه بازی خود تنها یک امتیاز گرفته خود را پیش از برنده بدانیم، منصوریان و تیمش توانایی های بالایی دارند و آنها مثل ما به زمان نیاز دارند تا کیفیت خود را اثبات کنند به طور حتم تقابل ما با استقلال در این شرایط دیدنی خواهد بود.

سرمربی فصل گذشته سایپا درخصوص داوری در سه هفته ابتدایی لیگ برتر خاطر نشان کرد: درباره داوری صحبت چندانی ندارم اما من فصل گذشته خاطرات تلخی از داوری داشتم و در این سه هفته هم عملا تیم لطمه زیادی از داوری خورده است، بنابراین به شما می گویم این وضعیت حاکمیت زور است اما درباره شرایط داوری بعدا صحبت می کنم.

جلالی در پایان در مورد تقابل آرش برهانی با تیم سابق خود اظهار د اشت: نبرد خاصی وجود ندارد این بازی تنها یک تقابل فوتبالی است  برهانی دربازی با صبا مصدوم شد و در این سه هفته به فیزیوتراپی پرداخت زمانی که این بازیکن به پیکان آمد شرایط خوبی نداشت اما در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد و دیدار فردا هم در ترکیب 18 نفره قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار