پخش آثار منتخب جشنواره سلامت از تلویزیون/ آغاز به کار داوران بخش فیلم و سریال‌های تلویزیونی

آثار منتخب مستند، کوتاه و فیلمهای تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت از شبکه های سیما پخش می‌شوند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت، آثار منتخب این رویداد سینمایی در بخش های فیلم های تلویزیونی، مستند و کوتاه از شبکه های مستند، سلامت، آموزش، سه و چهار سیما پیش از آغاز جشنواره، در ایام برگزاری این رویداد و بعد از جشنواره به نمایش در می آیند.

بر اساس توافقات انجام شده بین مسوولان تلویزیون و جشنواره فیلم سلامت و با حمایت دکتر پور حسین، آثار منتخب بخش فیلم های تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت در برنامه سینما تابستانه شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

همچنین شبکه 4 سیما میزبان آثار تله فیلم و مستند جشنواره خواهد بود و شبکه های سلامت و آموزش منتخبی از آثار بخش های مختلف را به نمایش می گذارند.

 آغاز به کار داوران بخش فیلم و سریال های تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت
محمدرضا فروتن، داوودمیرباقری، حسن بشکوفه، کمال تبریزی و دکتر محمد اسلامی که پیش از این، از طرف دبیر جشنواره به عنوان داوران بخش فیلم و سریال های تلویزیونی این رویداد فرهنگی هنری منصوب شده بودند، پس از برگزاری یک نشست با حضور دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و بررسی چگونگی داوری و اولویت های موضوعی جشنواره، فعالیت خود را آغاز کردند.

۱۲ مجموعه تلویزیونی و ۲۴ فیلم تلویزیونی منتخب حضور در این بخش زیر نظر رحمان سیفی آزاد، مدیر بخش آثار نمایشی سیما مورد قضاوت و داوری قرار می گیرند.

اولین جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار