بندرعباس؛

انصراف باشگاه آلومینیوم از تیمداری در ورزش

باشگاه آلومینیوم هرمزگان به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی از تیمداری در تمام رشته های ورزش حرفه ای انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با تایید این خبر گفت: مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی- هرمزال با ارسال نامه‌ای به استانداری هرمزگان انصراف خود را از تیمداری در تمامی رشته‌های ورزشی اعلام کرده است.
غلامعلی دانشور افزود: در تلاش هستیم تا با کمک مسئولان استانداری امتیاز تیم های ورزشی این باشگاه در لیگ های کشوری از جمله فوتبال را حفظ کنیم.
باشگاه آلومینیوم امسال در لیگ دسته دو فوتبال و لیگ های دسته اول والیبال و بسکتبال باویلچر امتیاز دارد.
تمامی تیم های ورزشی این باشگاه سابقه حضور در لیگ های برتر کشور را هم در کارنامه دارند.
در سال های گذشته نیز تیم های مختلف ورزشی هرمزگان به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی و عدم توجه و دلسوزی مسئولان استانی از حضور در رقابت های کشوری انصراف داده اند.
انصراف تیم البدر بندرکنگ از تیمداری در لیگ برتر بسکتبال و لیگ دسته اول فوتبال، انحلال تیم های فوتسال بانوان تجارتخانه جنوب و استقلال جنید بندرعباس و انصراف تیم استقلال زرین قشم از حضور در لیگ برتر بسکتبال تنها بخشی از تیره روزی های ورزش هرمزگان در سال های اخیر محسوب می شود.
در این میان نتایج ضعیف ورزشکاران هرمزگانی در مسابقات مختلف کشوری و نداشتن حتی یک نماینده در بازی های المپیک و پارالمپیک هم بخشی دیگر از وضعیت قرمز ورزش هرمزگان در این سال ها بوده است.
حال اگر مسئولان استان به جای حرف و شعار و دادن وعده های پوچ کمی به قول های خود عمل کنند شاید به جای تیره روزی شاهد سفید بختی ورزش هرمزگان هم باشیم!   
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.